Inlägg från: bubblan79 |Visa alla inlägg
  • bubblan79

Bebis i November/December i Skaraborg?? :)

Hej hej jag är i v 20 och har bf 8/11. Bor i lidköping. Hade vart så himla kul att lära känna lite folk här då jag är nyinflyttad och inte känner någon.

(¯`°?.¸ ღ BF 30 Oktober ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    asaand skrev 2014-08-14 10:40:07 följande:

Hej på er hur mår ni?

Jag är inne på vecka 23 nu och är extremt trött :)

Är van att sporta mycket och vara utomhus denna trötthet tar på psyket... orkar gå en km i taget med hunden...förut gick jag minst en lång runda per dag på över en timma.

Är ni trötta och hur handskas ni med det?

hej är i v 30 och oxå trött. skulle gissa på att du behöver järn kanske. jag har precis börjat med blutsaft. smkar inte alls så illa som jag föreställt mig. jag sover middag varje dag runt 14-16 och lägger mig senast kl 22. längre orkar jag inte men beror säkert mycket på att man är uppe å ränner på nätterna oxå
    (¯`°?.¸ ღ BF 8 November ღ¸.?°´¯)
  • bubblan79
    RebeckaGirl skrev 2014-08-18 20:46:24 följande:

Hej =)
    Ska ha mitt 2:a barn, med bf 8/12

Bor i skövde.

Ni här inne, ska ni ha första eller andra barnet..

kul med fler från skaraborg.Glad

kram
    Rebecka

jag väntar mitt första men det är sambons tredje. en riktig liten sladdis då hans barn är 19 och 21 :D
  • bubblan79

vi bor på landet som tur är så kan släppa hundarna i skogen en stund så dom får ränna runt. jag orkar inte heller aktivera dom nu

• bubblan79
    Mariabo skrev 2014-08-27 22:11:49 följande:

Hej Halloj.

Väntar mitt andra barn 9/11

Bor i Tidaholm ????

Ny på detta, hur gör jag för att komma med tråden/gruppen?

hej hej jag har bf 8/11. har du skrivit här så är du med.. alltså så är du med nu haha
  • bubblan79
    Kawi skrev 2014-08-27 22:13:35 följande:

Jag har bf 5/1, kommer att bo i Skövde v1-17, så jag hänger gärna här lite :)

välkommen
  • bubblan79

nej det enda jag oroar mig för i relationen är just sexlivet.. redannu i 7e månaden har det liksom sjunkit drastiskt och de beror nog mest på mig,har för mycket tankar på kommande bebis å allt så själva lusten har försvunnit, tänk om det håller i sig länge? när barnet sen är här kommer man ju verkligen vara uppslukad av det

• bubblan79

ja vi är väldigt öppna med varandra, sambon har dessutom två barn sedan tidigare så han vet ju vad som väntas haha han är inte lika orolig som mig men vi är ganska fysiska mot varandra i vardagen som tur är.

nej jag har knappt kännt av hormonerna alls.. inte min sambo heller.

• bubblan79

nej jag har oxå fodlossning men inga barn sen tidigare som tur är men har sjukt dåligt samvete för mina hundar som knappt ens kommer ut och får gjort sina behov.. de grämer mig varenda dag hur illa dom stackarna har det nu

• bubblan79

ja det är jobbigt. mina är bara 3 och 4 å har världens fart.. den ena dessutom skendräktig nu så hon behöver mer aktivering än vanligt.. lika med väldigt dålig tajming just nu!!
    min sambo har ju hjälpt mig med dom innan men igår råkade han ut för en mc olycka och har punkterad lunga, brutna revben och skulderblad så han kommer inte kunna aktivera dom speciellt mycket nu heller.

• bubblan79

min ena tycker laserpekare är kul men just hon som är skendräktig går endast igång på mat.. som du skriver.. leta och sök efter mat är det bästa hon vet men nu är hon skendräktig och då ska man dra ner på maten och öka aktiveringen.. så matsök funkar inte längre.. inomhus har vi ingen aktivering direkt. här har alltid vart lugn och ro och sen bus utomhus. vi bor ju på landet så har aldrig vart några problem förut men just nu är hon lite deppig och går inte gärna runt själv utan man måste ju med dom och dessutom få fart på henne utan mat... helt omöjligt i mitt tillstånd nu

Svar på tråden Bebis i November/December i Skaraborg?? :)