Inlägg från: Tre Töser |Visa alla inlägg
  • Tre Töser

kan man ångra sig

Oj, TS, jag skickar dig de varmaste kramar jag bara kan ge dig!! Jag tänker på dig! Kram!

• Tre Töser

TS, jag tänker på dig och jag önskar så jag kunde ge dig en stor varm kram. Jag vet inte om jag har några tröstande ord, kan nog bara skicka dig kramar och råda dig att be om hjälp och hoppas du har en famn att gråta ut i.

• Tre Töser

Jag gråter när jag läser det du är med om. Håller med föregående inlägg: Du är stark och gör det du kan göra just nu. Tillåt dig att gråta. Tag all hjälp du kan få. Ordna en begravning så som du vill ha den. Du har mycket kärlek i dig och det kommer att bära dig! Jag skickar dig så många kramar och önskar verkligen jag kunde ge dig tröst 

• Tre Töser

TS. Jag läser din tråd och jag gråter när jag läser. Jag kan inte stötta dig, men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig väldigt ofta. Jag hoppas du får god hjälp om du ber om det och jag hoppas smärtan minskar. Sorgen kan jag inte säga något om, den kan stanna länge, tillåt dig att sörja. Åh, jag önskar jag kunde bära en del av din smärta. Jag tycker det låter väldigt fint att hon får dela grav med din mormorsmor och gammelmoster. Dessa två damer är jag säker kommer att ta god hand om ditt lilla hjärta. Många många kramar

• Tre Töser

TS. Jag håller med "(Bebis)". Du har gjort det du kan! Du tog ett beslut som då var det rätta för dig, eller hur? Med den information du hade runt om dig och de förutsättningar du hade då, tog du ett beslut. Du har gjort ditt bästa. Nu känns inte beslutet som det rätta längre, det känns fel och jag förstår att det måste vara smärtsamt, hur smärtsamt det är, vet jag dock inte. Jag gråter med dig. Jag vill att du ska veta att du visst har rätt till stöd, tröst och kramar!

Svar på tråden kan man ångra sig