Är det kört för mig att få en flickvän?
Ska försöka vara så detaljerad som möjligt med att beskriva mig själv och min tillvaro.
Jag är en kille på 26 år som aldrig haft en flickvän, aldrig haft sex och dom gånger jag blivit kysst kan jag räkna på mina fem fingrar. Jag har några få vänner som jag har kontakt med men inte direkt några riktiga vänner, det enda vi gör tillsammans är att dricka typ och går på bio en gång om året, så jag har en väldigt begränsad umgängeskrets. Jag har inga problem med att bjuda på mig själv, speciellt inte med lite alkohol i blodet. Jag kan lätt vara den som börjar att dansa först och försöka få igång resten av folket på festen, även fast jag vet själv att jag inte kan dansa. Har i övrigt ett jobb jag trivs med och en egen lägenhet. Är heller inte snål utan har inga problem med att bjuda en tjej på mat och bio en kväll. Är lite gammaldags där och tycker att det är killen som ska göra det. Jag har däremot oerhört svårt att binda riktigt nära relationer och så har jag haft hela livet ända sedan dagis. Jag har aldrig haft en riktigt nära kompis.
Men jag känner verkligen att det är något som saknas i livet och det är att träffa en tjej jag gillar och som gillar mig som mer än bara vänner. Jag har haft ett par tjejer jag gillat som mer än vänner men då har det inte varit ömsesidigt, och jag är inte blyg att visa att jag gillar någon. Har alltid haft ett ganska tråkigt liv förutom dom få dagar jag har varit på fest. Har aldrig varit iväg och campat med kompisar, inte varit på någon festival eller aldrig varit utomlands. Jag har aldrig haft några riktiga vänner sen jag var typ 15 år med andra ord.
När det kommer till hur jag ser ut så är jag kort (ca 167cm) och har ett riktigt babyface ansikte :'( (fick visa legg för att köpa energidryck förra veckan och då är jag 26 år), Min kroppsbyggnad är normal, inte för smal och inte för tjock. Har ganska schyssta kläder och köper kläder som passar mig och frågar även efter hjälp av kvinnliga butiksarbetare för att få tips ibland. Jag är nöjd med min kläder för längden kan jag ju tyvärr inte göra något åt och det är vad som svider mest för att 9 av 10 tjejer säger att dom vill ha en lång kille.
Till min fördel bor jag i Stockholm vilket gör att det bor mycket människor här jämfört med övriga Sverige och det har även blivit att jag träffat fem tjejer via internet efter att ha skrivit till hundratals så är det extremt få som har svarat, jag börjar tro att jag verkligen är ful i kvinnors ögon eller något även fast jag själv inte tycker det. Den första tjejen och jag klickade inte alls, så det var ingenting med det. Den andra tjejen jag träffade gillade jag verkligen mycket och vi träffades flera gånger och såg på film och bara pratade bland annat. Efter några träffar var vi på väg att hamna i säng faktiskt när hon stoppade ner sin hand i mina byxor och precis efter att hon rört vid min snopp (Min lilla 12cm snopp vid erektion) så märkte jag direkt att hon inte ville längre och vi såg klart på filmen bara och vi pratade aldrig mer om det. Vi har efter det träffats typ en-två gånger och kontakten har varit lite dålig. Dom andra tre hörde aldrig av sig igen efter vi setts en gång, dom slutade svara på sms och blockade på skype osv.
Det känns som att jag har alldeles för många fel på mig för att jag någonsin skulle kunna få en tjej. Och det gör mig riktigt jävla deppig. Jag vill inte bo ensam i min lägenhet resten av livet. Jag vill ha en tjej och en egen familj i framtiden. Jag vet inte vad jag ska göra längre, har knappt någon livslust alls längre.