• Anonym (Nyfiken)

Fråga till tjejer som kissat på sig i vuxen ålder eller till er som sett det hända en tjej.

Ni tjejer som råkat ut för att kissa på er i vuxen ålder (säg äldre än 15), varför hände det? Hur reagerade ni när det hände? Började gråta? Försökte skratta bort det?
    Och ni som sett det hända en tjej, i vilken situation var hon när det hände? Och hur reagerade hon? Grät? Skojade bort det? Låtsades som ingenting?

Ja, jag erkänner, jag är fascinerad av detta.

• Svar på tråden Fråga till tjejer som kissat på sig i vuxen ålder eller till er som sett det hända en tjej.
  • Anonym (En mamma)

Jag har råkat ut för det flera gånger. Ibland har jag försökt låtsas som ingenting, andra gånger har jag försökt skratta bort det och ett par gånger har jag börjat störtböla. Nöjd?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (En mamma) skrev 2014-05-11 18:02:08 följande:
    Jag har råkat ut för det flera gånger. Ibland har jag försökt låtsas som ingenting, andra gånger har jag försökt skratta bort det och ett par gånger har jag börjat störtböla. Nöjd?

Tack! Jo jag är jättenöjda att du svarar.

När det hände, vilka var det som såg?

Tacksam om det finns fler lika öppensinnade som kan berätta.
  • CarinaL26

Jag har råkat ut för det flera gånger genom åren. Vill dock inte berätta hur jag reagerade, det blir lite för personligt.

Har du nån flickvän? Vad säger hon om ditt intresse?

• Lejon08
    CarinaL26 skrev 2014-05-12 15:48:27 följande:
    Jag har råkat ut för det flera gånger genom åren. Vill dock inte berätta hur jag reagerade, det blir lite för personligt.

Synd att du inte vill berätta mer. Tycker detta är väldigt intressant och är något jag går igång på väldigt mycket. Även se tjejer bara kissa är något jag gillar väldigt mycket.
  • Anonym (Karmann)

Det är underbart att sitta nära med ansiktet till fittan och se sin kvinna kissa.

• Anonym (Nyfiken)
    CarinaL26 skrev 2014-05-12 15:48:27 följande:

Förstår om det är jobbigt att berätta om hur du reagerade men skulle bli glad om du kunde göra det.

Ja, jag har flickvän men jag har inte berättat om denna fetisch och tänker nog inte göra det. Så jag får trakassera FL istället.
  • Anonym (Nyfiken)
    Lejon08 skrev 2014-05-12 16:32:15 följande:
    Synd att du inte vill berätta mer. Tycker detta är väldigt intressant och är något jag går igång på väldigt mycket. Även se tjejer bara kissa är något jag gillar väldigt mycket.

Har du hört om/ sett några 'olyckor' värda att berätta om?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Karmann) skrev 2014-05-12 16:53:14 följande:
    Det är underbart att sitta nära med ansiktet till fittan och se sin kvinna kissa.

Helt OT!
  • Lejon08
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-05-12 17:04:28 följande:

Har du hört om/ sett några 'olyckor' värda att berätta om?
    jag har träffat flera tjejer som kissat för mig utomhus och på golvet hemma men aldrig någon som kissat på sig.
  • Anonym (Karmann)

Är du lite känslig för OT?

Svar på tråden Fråga till tjejer som kissat på sig i vuxen ålder eller till er som sett det hända en tjej.