rött underliv, depserat av hjälp!!
någon som vet, nu är jag i desperat behov av hjälp då både barnläkare till min tjej å en barnläkare från akuten har kollat på henne å detta har pågått länge nu men de hittar aldrig nå fel men något är de annars skulle hon inte bete sig sådär. :Si somras fick hon problem med urinvägarna, urinproven visade inget alls, efter att hon slutade med blöja så blev hon tok röd i underlivet, streptokocker prover mm visade inget heller, inotyol hjälper inte heller, det blir inte bättre för att jag har slutat med tvättlappar (våta) å torra tvättlappar som man blöter får ej användas heller, har även tagit bort oparfymerad tvål som är för barn i hennes badvatten utan kör nu bara olja, blir inte bättre, jaa jag har gjort allt, men still she´s red, inget visar något fel, men något fel är det för annars skulle hon inte skrika för kung å fosterland i ren skräck och panik, å neej jag har inte antastat min dotter skulle fan aldrig göra, been there done that so i know the feeling, (va de första akuten barndr trodde, ) någon expert eller kunnig eller någon med råd hur man kan göra för att få detta bra, självklart blir de smuts å ludd å massa annat som fastnar, men att följa läakre å 1177;s rekommendationer, RÖR EJ, TVÄTTA EJ, mm, hjälper ju fan inte, de blir ju å sitta kvar, SKÖLJ ENBART MED LJUMMET VATTEN, jaa om de hade hjälpt, maktlös och handfallen, vafan är de för fel, vad fan gör jag för fel? vem gör fel? allt snurrar å får fan ingen ro om detta längre, hennes rödhet har funnits sen november någon gång å jag har varit i kontakt me flera läkare om detta, men nää inga fel på min lilla tös alls, hjälp mig!!! min dotter är då 2,5 år gammal.