• Smecker

Bodycontact

Jodå, det går.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:22:23 följande:
    De är bara tjejer som får napp! Fan är de så för? Man blir frustrerad.

Dessa tjejer som får napp, vem knullar de med? Varandra?
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:28:38 följande:
    Sant! Jag är för självgod och tror jag ska få ligga för att jag ser bra ut. Kanske bara är att glömma! Men jag orkar inte sitta och smöra för nån tös när jag ändå bara vill ligga hade väl hoppats på en likasinnad tjej bara. Gärna en tjej dock, inget intresse av att träffa flera olika de har aldrig vart min grej.

Jag antar att du inte orkar jobba heller när du ändå bara vill ha pengar, du hoppas att de bara trillar ner i knät på dig utan någon som helst ansträngning?
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:47:12 följande:
    Men du e jy faktiskt tjej, jag som är ute efter kk. Tänk om en tjej skulle skriva till mig? Skulle inte spela svår precis. Hah!

Du bryr dig alltså inte ett dugg om ålder, utseende eller egenskaper på tjejen, bara hon skriver till dig så vill du knulla? Vad oerhört attraktivt det låter. Du söker en fitta att runka av dig i. Konstigt att ingen nappar.
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:51:44 följande:
    Vad är de för påhopp? Bara för jag tycker det är lite konstigt att tjejer har de så lätt och vi killar så svårt.

Det där är som att säga att tiggare har det lätt, folk kommer ju bara fram och ger dem pengar.
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:58:10 följande:
    Lägg ner, vem vet inte att tjejer har de lättare än killar? Att jämföra de med att tiggare har de lätt är bara korkat. Är du korkad?

Att du inte förstår liknelsen säger en del om varför du inte får napp på BC. Jag tar det igen:

Att säga att tjejer lättare får knulla än killar är som att säga att tiggare lättare tjänar pengar än folk som jobbar.
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:06:03 följande:
    Ja, gör dom inte de?!

Ur ett mikroperspektiv, ja. Ur ett makroperspektiv, nej. Ser du inte det själv?
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:10:32 följande:
    Faktum är att många tiggare i Sverige tjänar riktigt bra utan utbildning och sitter på röven.

Jag tror vi börjar närma oss anledningen till att du inte får napp
  • Smecker
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 21:24:06 följande:
    Och hur kan de va relevant till att jag inte får napp? Tror du jag diskuterar sånt här med tösarna jag försöker få kontakt med? Du e skön.

Jag tror inte att jag behöver säga mer här nu, vi är i mål
Svar på tråden Bodycontact