Inlägg från: GrodanHopp |Visa alla inlägg
  • GrodanHopp

Nu är ju jag kvinna, så det är ju lite (mycket lättare) för mig. Inboxen svämmar verkligen över! 

Men jag kan ju säga att vad man skriver i mailet, samt på sin presentation är oerhört viktigt. 
    Träffade min KK via BC och det var hans mail som jag "föll" för. Jag ville ha någon som jag kan umgås med utanför sängen med också, och därför var det viktigt att vi verkligen klickar socialt också. 

Skriver du som du gör i din TS så lär du inte få många napp. 

• GrodanHopp
    Anonym (Komlossnu) skrev 2014-05-13 20:28:38 följande:
    Sant! Jag är för självgod och tror jag ska få ligga för att jag ser bra ut. Kanske bara är att glömma! Men jag orkar inte sitta och smöra för nån tös när jag ändå bara vill ligga hade väl hoppats på en likasinnad tjej bara. Gärna en tjej dock, inget intresse av att träffa flera olika de har aldrig vart min grej.
    Det handlar inte om att smöra, utan att visa intresse på ett korrekt sätt. 

Har en annan KK som jag träffade via en annan site, och honom kontaktade jag. Med framgång. Inga bilder ingenting, utan jag var trevlig helt enkelt. 
  • GrodanHopp
    Smecker skrev 2014-05-13 21:27:36 följande:

Jag tror inte att jag behöver säga mer här nu, vi är i mål smile9.gif
    Japp! Helt klartDrömmer
  • GrodanHopp

Karro:
    Nej det är jag inte. Det gäller att vara försiktig. Jag tex chattar alltid med dom först, sen träffas vi på neutral mark, tex fikar och ser om vi ens klickar.
    Därefter kan jag tänka mig att göra något sexuellt.
    Samma regler som vid internetdejting.

Svar på tråden Bodycontact