• Acubens

Bodycontact

Anonym (Karro) skrev 2014-05-14 10:08:32 följande:
    Det här är kanske lite ot men here goes; ni som är med på bc och liknande sidor är ni inte oroliga att den ni träffar ska vara värsta psykot? Jag skulle aldrig i livet våga träffa en främmande snubbe för sex eftersom jag är rädd att bli våldtagen och styckmördad i ett övergivet parkeringsgarage.
    Som min flickvän brukar säga, hon kan inte bli våldtagen. 
  • Acubens
    Anonym (Turbo) skrev 2014-05-14 10:56:41 följande:
    Jag och min blivande fru träffades genom BC...

Det viktiga med BC är såklart att framhäva din penis, berätta mycket detaljer om hur stor din kuk är, hur länge du kan hålla ut, och ha såklart BARA bilder på penisen i din profil.

Och, penisen måste såklart hålla genomsnittet på FL, dvs 29 cm i slakt tillstånd... Annars är du rökt. Kvinnor kräver stora kukar!
    Snacka om att osa ironi.
  • Acubens
    KillenmedstortK skrev 2014-05-14 16:28:49 följande:

Haha, ja det får du faktiskt göra! Men oj så varmt och skönt det kommer vara. Då kommer du tänka ännu högre tankar om tips-killen på FL! Jag tänkte satsa på att göra det samma. Fästingarna har jag inget tips mot dock. Stöna högt och väldigt aggressivt så tror jag de springer iväg!
    De där jäkla myrorna och myggen visar inte heller särskilt stor hänsyn till knullandet utomhus!
  • Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:09:57 följande:
    Har du TS en kuk som tjejer uppfattar som stor och grov? Om så är fallet så har du en rimlig chans om du ligger i. Om inte så spelar det ingen roll vad du gör, chanserna är ändå ytterst små att du ska kunna locka någon i kukstorlekshysteriträsket på BC.

Lycka till!
    Som motpart till det så vet jag att om man är charmig och vältalig i skrift, finns det goda chanser ändå att finna någon tjej på BC.
  • Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:18:12 följande:
    Möjligen efter mycket möda, om hon efter en tids sökande efter någon som är charmig, vältalig i skrift OCH har stor grov kuk inte lyckas hitta det. Då kan man med mindre kuk lyckas komma in på en i hennes ögon mindre önskvärd reservplats. Men jag är väldigt säker på att medelstorleken på kuken hos de killar som får napp via BC är långt över det verkliga medlet överlag. Bland de som når framgång hos par extremt långt över verkliga medlet.
    Nu vet jag visserligen inte vad du anser är en stor och grov kuk, men en längd på 17 cm och omkrets på 14 cm verkar ju räcka ;)
  • Acubens
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-05-15 08:36:21 följande:
    Ja, det är en stor och grov kuk eftersom medel är 15x12. Vad anser du själv?

Jag är rätt övertygad om att det inte finns en enda man med kukstorlek under medel som någonsin lyckats på BC.
    Aha.. trodde du menade att man behövde värsta monsterkuken, då kan jag hålla med i ditt resonemang.
Svar på tråden Bodycontact