Inlägg från: Anonym (Realistkuken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realistkuken)

Bodycontact

Har du TS en kuk som tjejer uppfattar som stor och grov? Om så är fallet så har du en rimlig chans om du ligger i. Om inte så spelar det ingen roll vad du gör, chanserna är ändå ytterst små att du ska kunna locka någon i kukstorlekshysteriträsket på BC.

Lycka till!

• Anonym (Realistkuken)
    Acubens skrev 2014-05-15 08:12:06 följande:
    Som motpart till det så vet jag att om man är charmig och vältalig i skrift, finns det goda chanser ändå att finna någon tjej på BC.
    Möjligen efter mycket möda, om hon efter en tids sökande efter någon som är charmig, vältalig i skrift OCH har stor grov kuk inte lyckas hitta det. Då kan man med mindre kuk lyckas komma in på en i hennes ögon mindre önskvärd reservplats. Men jag är väldigt säker på att medelstorleken på kuken hos de killar som får napp via BC är långt över det verkliga medlet överlag. Bland de som når framgång hos par extremt långt över verkliga medlet.
  • Anonym (Realistkuken)
    Acubens skrev 2014-05-15 08:20:44 följande:
    Nu vet jag visserligen inte vad du anser är en stor och grov kuk, men en längd på 17 cm och omkrets på 14 cm verkar ju räcka ;)
    Ja, det är en stor och grov kuk eftersom medel är 15x12. Vad anser du själv?

Jag är rätt övertygad om att det inte finns en enda man med kukstorlek under medel som någonsin lyckats på BC.
Svar på tråden Bodycontact