Inlägg från: Anonym (Tur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tur)

stora tuttar

Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 12:50:18 följande:

Tur då att plastikoperationer är så dyra för jag hade planer för flera år sen att förminska brösten eftersom jag skämdes över deras storlek och utseende. Men ekonomin satte stopp och efter det har jag fått upptäcka att det finns män som uppskattar denna typen av bröst också. :)

Vilken tur att du inte gjorde det då.

Underbara bröst är vad du har. :)
  • Anonym (Tur)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:
    Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)
    Anonym (Man 35) skrev 2018-03-09 13:48:31 följande:

Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.

Och faktiskt ännu skönare.
    Skulle gärna ha en överkåt fru hemma. :)
  • Anonym (Tur)

Suck. Varför ska folk ta bilder från porrsidor och lägga upp här för att folk ska tro att det är deras kropp och bröst?

Senaste bilden på "hennes" D-kupor är från en massa porrsidor.

Kör ni med chrome som webbläsare skulle jag rekommendera er att ladda ner en app som heter tineye. Då kan ni bara högerklicka på bilden och välja search on tineye så får ni veta om bilden finns på andra sidor.

Så sluta gärna lägg upp fejkbilder nu tack.

• Anonym (Tur)
    Anonym (Glidaren) skrev 2018-03-13 09:48:19 följande:
    Enligt Google finns inte bilden på nätet, jag brukar checka om det ser för bra ut.
    google kan vara lite missvisande på just sådan bilder.

Vet inte om denna länk fungerar men med tineye fick jag 47 träffar på den bilden.
    tineye.com/search/c0539df507417c91bdb15f5212e42bdd3bf93f61/
Svar på tråden stora tuttar