Inlägg från: Anonym (Man 35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 35)

stora tuttar

Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 12:18:20 följande:

Ett lite suddigt kort blir det då, dåligt ljus där det finns möjlighet att ta foto ifred.

Wow, de är otroligt fina, nu gick man igång lite...
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 12:18:20 följande:

Ett lite suddigt kort blir det då, dåligt ljus där det finns möjlighet att ta foto ifred.

Jag gillar verkligen tjejer med stora, det är inte så att du gillar killar med stora kanske? Bara lite nyfiken ;)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:38:37 följande:

Tack, men jag är lyckligt gift.

Förstår det :)

Men du svarade inte på frågan? ;)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:42:06 följande:

Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)

Bara att visa dig så där som på bilden så blir du nog rejält omhändertagen ikväll.

Måste vara sjukt jobbigt att ha dig gående hemma hos sig, han kan ju inte få mycket gjort. :)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:44:47 följande:

Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.

Man kan ju inte få allt men vad skönt att du får bli rejält uppfylld på det sättet. Det är sexigt det också.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:44:47 följande:

Jag gillar att bli ordentligt uppfylld, dock inte nödvändigtvis av en stor kuk. Min man är ganska medelmåttig men jäklar vilken teknik han har. Bästa någonsin. Och han kan fylla ut mig ordentligt med fingrarna istället.

Behöver han hjälp anmäler jag mig att hjälpa till. Kan ju vara bra att vara 3 ;)
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:

Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.

Överkåt, du har då allt ;)

Det är ju nåt speciellt att "greja" med fingrarna, klarar du hela handen?
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 13:56:53 följande:

Haha! Kanske därför han jobbar över mycket, för att få nåt vettigt gjort. Inte lätt med en överkåt fru. ;)Och faktiskt ännu skönare.

Illa att han jobbar över, om han bara visste vad som väntade hemma. Du får väl locka hem honom med ett sms, då blir han nog glad :) bygger upp stämningen för ikväll också.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:05:14 följande:

Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)

Känner att den här tråden har avvikit en aning från ämnet.

Ja det har det, men trevligt ämne ändå. Du kommer nog över knogarna snart. Vill du det det förresten?
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Jennys) skrev 2018-03-09 14:05:14 följande:

Har klarat alla 5 fingrar men inte kommit över knogarna ännu. Skulle ha skaffat en karl med mindre händer. ;)

Känner att den här tråden har avvikit en aning från ämnet.

Vi kanske borde byta ställe ;)
Svar på tråden stora tuttar