stora tuttar
Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att så många män fascineras av stora bröst? Vad är skönhetsidealet angående kvinnobröst? Bh storlek?
Jag är lite nyfiken på hur det kommer sig att så många män fascineras av stora bröst? Vad är skönhetsidealet angående kvinnobröst? Bh storlek?
Det låter ju helt underbart att du inte har någon gräns uppåt. Då kan även vi kvinnor med större bröst känna oss vackra.
Har G-kupa för det mesta. Har även någon bh med H-kupa. Är dock ganska smal runtom, så har bara 75 runt bröstkorgen.
Tack så mycket!
Jag kan ibland känna mig lite tjock..som i den här profilbilden t.ex.. Kvinnor som har små bröst ser smalare ut..
Tack! Ibland så kan jag inbilla mig att jag ser tjock ut med mina stora bröst..
Det låter ju helt underbart att du inte har någon gräns uppåt. Då kan även vi kvinnor med större bröst känna oss vackra.
Har G-kupa för det mesta. Har även någon bh med H-kupa. Är dock ganska smal runtom, så har bara 75 runt bröstkorgen.
Håller helt med TW o har sagt det ofta , tyvärr tycker jag att jag ser mullig it mycket pga brösten. Hur lång är du TW ?
Några godnattbilder på kvällskvisten. Hoppas någon gillar dem
God morgon. Frpn mig och mina N kupor
Jag har J-kupor. Gillar inte mina bröst. De är stora, fula och hängiga.
Skulle vilja ha små fasta.
Har fått brösten bundna många gånger. De är tydligen perfekta för det.
Gillar är fel ord. Jag älskar det.
Är totalt undergiven i sängen (och annars också med rätt Man) och att få brösten bundna och piskade är grymt förnedrande.
Vad tror du? Klart det finns, men ingen vill träffa dig efter en sån kass inledning .på en tråd.
Här var det trevlig stämning.
Får ta och visa en bild på mina små så ni har mera att skälla på