stora tuttar
[quote=78669620][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-28 01:39:33 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilken klyfta
[quote=78669620][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-28 01:39:33 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilken klyfta
[quote=78672625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-29 09:03:02 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilka fina bröst MeandI :)
[quote=78673204][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-29 12:44:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Oj oj oj vilka fina bröst
Tack alla!
Bjuder på en till:)
Finns det en tråd för små tuttar?
För att vara med på den här tråden skulle man ha mycket stora naturliga bröst; minst H eller större.
Tur att man platsar här då. Det är dock inte lika roligt att bli anklagad för porr för att man vill visa upp sina mycket stora naturliga bröst.. Det kan ju vara för att kvinnorna i porrfilmer/tidningar har just mycket stora naturliga bröst.
Det är ju mycket stora bröst som säljer; helst naturliga.
Det är det som män är så intresserade av.
Egentligen ska jag vara väldigt stolt över hur jag ser ut.
Godnatt!
Blir väldigt tungt utan bh.. Ja, ett rejält häng när man har bröst i riktigt stora storlekar..
Lite hur jag ser ut i ansiktet..
Bjuder på lite mera.. Jag är naturligt blond med blåa ögon, liten näsa och ja.. 75H i bh storlek. Har förbättrat lite färgen på håret..
[quote=78743765][quote-nick]Anonym (Amanda) skrev 2018-05-26 11:02:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Fint bröst
Tack Krille62
Oj så många fina kommentarer
Har tyvärr inte solat topless i sommar, hehe
Tack :)Ja visst, jag får skärpa mig liteDet kommer nog så småningom :) tack
De ser ibland större ut. Beror på vad jag har på mig för tröja samt vilken bh jag har. Jag vill inte visa bara tuttar på nätet men här är med bh på. Ursäkta tant-bh:n men den är väldigt skön att jobba i! Haha.
Tjejer vet iaf att den är utan bygel och inlägg så lyfter ingenting. Har jag bh med bygel har jag alltid mer eller mindre klyfta.