Inlägg från: Anonym (snygg man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snygg man)

stora tuttar

MeandI, dina tuttar är stora, snygga och välformade. Det är möjligt att de ser större ut än de är, men på bilderna ser man dem ju i förhållande till din kropp (som också är riktigt fin)

TW, du är en vacker kvinna med jättebröst. Senaste bilden var kanske inte den bästa på dem. Har du ingen ny bikini du vill visa upp dem i.

Till gnällspikarna: Tror knappast den som visar upp sig här är osäker. Snarare är det ni gnällspikar som är lite avis när ni försöker pusha upp era små a-kupor.

• Anonym (snygg man)

tw,

Klarar du att suga på dina?

• Anonym (snygg man)
    Anonym (Öh) skrev 2018-06-24 06:41:31 följande:
    Hon har verkligen inte jättestora bröst. Titta på bilderna av henne i helfigur tagna på lite avstånd till kroppen så ser du vad det handlar om.
    Jo, TW's tuttar är jättestora dock hänger de lite så att de på vissa bilder inte riktigt framhävs som de borde. Hursom är det ju inte många tjejer här som slår TW, om ens någon.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.

See you, babes!

Jo, din iq är noterad och dina inlägg är klart underhållande för mig i retur. Det märks att du är smart och fattar detta lilla spel. Tack för att du delar med dig. Sen går det ju inte att komma ifrån att dina jättebröst är nåt alldeles extra, tack för alla fina bilder.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-24 22:10:58 följande:
    Säkert skitsmart - som blev uthängd i tråden med adress och allt för ett tag sedan, försvann men kunde inte hålla sig borta ändå ...

Man kan ju vara smart för det  men .... ger inte det intrycket. ALLS!!!
    Bara stora pattar liksom ...halvpackade sadelväskor ...
    Ge upp jävla runktomtar!!
    Du ger inget vidare intryck ALLS. Gå till angrepp mot en kvinna som bjuder på sig själv i en tråd avsedd för just detta. Vad för slags människor gör så? Och vad för slags människor hänger ut andra med namn, adress och "allt"? Måste ju vara synnerligen vilsna själar som bär sig åt på det viset.

Till sist - om du inte gillar vad som visas i denna tråd så logga ut. Eller vet du inte hur man gör? Det verkar ju inte så smart ALLS att gå in i denna tråd och bli förvånad över vad som visas.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Suck) skrev 2018-06-24 23:20:30 följande:
    Bilder finns det så det räcker och verkligen blir över i alla trådarna. Tack o hej.
    Jesus, vilka tragiska människor det finns. Varför gå in i en bröst-tråd och bli upprörd över bilder på stora bröst. Avis kanske?

Meandi,

Tack för alla fina bilder du bjudit på. Dina stora bröst är otroligt vackra, men det är även hela din kropp. En idealkvinna rent av.
  • Anonym (snygg man)

Håller med Emma här. Det är jätteskillnader mellan olika märken på bH. Speciellt när man kommer upp en bit i alfabetet.

Min svägerska kör med DD-kupa, vet ej märke, men hennes tuttar är klart större än någon visat upp härinne. Beror ju på bandet runtom också och det är nog relativt stort på henne. Galen skillnad på 75DD och 85DD t.ex.

• Anonym (snygg man)
    Pope Joan II skrev 2018-06-25 17:50:26 följande:
    Okej. Jag handlar inte på något av de ställen du nämnde och är inte bekant med deras varumärken så kanske har att göra med det då. 
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 17:22:09 följande:

Håller med Emma här. Det är jätteskillnader mellan olika märken på bH. Speciellt när man kommer upp en bit i alfabetet.

Min svägerska kör med DD-kupa, vet ej märke, men hennes tuttar är klart större än någon visat upp härinne. Beror ju på bandet runtom också och det är nog relativt stort på henne. Galen skillnad på 75DD och 85DD t.ex.

Jag håller också gärna med Emma. Hon brukar veta vad hon talar och brukar vad jag vet inte hantera sanningen ovarsamt.

Kul förresten att du Anonym (snygg man) har ett så öppet BH-förhållande till din svägerska. Kan väl inte vara helt vanligt - men å andra sidan, vad vet jag. 
    Nja, det är inte så jätteovanligt att storbystade småskryter lite med sin storlek.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (cAf) skrev 2018-06-25 20:04:34 följande:
    Jag tycker att angrepp är ett för starkt ord i sammanhanget. Påstår man sig ha högt iq utan att kunna styrka det så får man finna sig i att bli ifrågasatt och att diskussionen handlar om person och inte sak. Vi är en hel del som kommer ihåg uthängningen, finns säkert lite skärmdumpar i cirkulation. Anonym (Hmm) har helt rätt, ger inte så intelligent intryck.

Man kan faktiskt gilla vad som visas i tråden samtidigt som man ifrågasätter vad en del självförhärligande personer med dålig självkänsla skriver.
    Och du kan förstås visa att personen du syftar på är har dålig självkänsla.

Svaret är naturgtvis nej, du kan inte styrka ditt eget påstående. Vill du att diskutionen ska handla om din person istället för sak? Varför hotar du tw mes skärmdumpar?
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-25 20:24:55 följande:

Om man lägger in bilder på sina pattar och låter sig uppmanas till mer - och det slutar i helkroppsbilder TROTS att man blivit "uthängd" med adress o allt ...
    Eget val kan man tycka .... 

Jösses vilket hatforum detta blivit. Om någon på kul lägger upp lite bilder hon är stolt över och får uppskattning för, så är uppenbart hatmobben igång på riktigt.

Skämmes tamigfan.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (cAf) skrev 2018-06-26 00:01:07 följande:
    Varför dessa överord? Angrepp, hotar, hatforum/hatmobb. Världen är inte så binär som du försöker få den att verka, du kanske skulle må bra av en paus från internet ett tag om du känner att du saknar distans till dig själv och ämnet.

Jag kan inte se vad man ska skämmas för här helt ärligt.
    Överord? Jag finner inte ord överhuvudtaget för den som snokar upp identiteter och publicerar på forumet. Har även svårt att förstå det hat som postas.

Om andra skribenter vill ha lite kul och du med flera inte gillar det så har jag ett tips: gå till en annan tråd.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 00:50:19 följande:

Du är inte så jättesmart va? Du bara spyr ur dig skit som inte har med saken att göra och fattar verkligen inge varför folk har reagerat. Prova svara på det som vi kommer med istället för att hitta på eget.
    Du går in på en tråd som heter "stora tuttar" för att ifrågasätta andras intelligens, inser du det komiska?
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 16:54:56 följande:
    Jag ifrågasätter korkat beteende ungefär som din lilla vita riddarcharad.

Ditt behov av att desperat försvara någon som medvetet gör sig till åtlöje är bara för gulligt.

Men tyvärr måste jag meddela att du får inte ligga med henne iaf.
    Du staplar löjliga påhitt på varandra och anklagar andra för att vara korkade. Det räcker så.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-25 20:24:55 följande:

Om man lägger in bilder på sina pattar och låter sig uppmanas till mer - och det slutar i helkroppsbilder TROTS att man blivit "uthängd" med adress o allt ...
    Eget val kan man tycka .... 

Tycker du att hon borde låtit sig tystas iom adress-uthängningen?

Du tycker inte att det är ett eget val att hänga ut en annan människa med adress?
  • Anonym (snygg man)

Tänk att en kvinna lyckas provocera små människor till så mycket hat. Tänk vad lite som krävs för att någon ska jaga upp personppgifter och i strid med svensk lag publicera dem. Hon är lite för smart. Lite för snygg, lite för stolt för vad pk-forumister pallar med.

När hon dessutom påtalar att hon är konstaterat intelligent och postar bilder för sitt höga nöjes skull, ja då brister det fullständigt för vissa. Alla som inte är med på deras pk-tåg anklagas för att vara både dumma i huvudet, sexuellt frustrerade och runknissar.

Ni borde skämmas. Hela bunten. Maken till små människor har man sällan skådat.

• Anonym (snygg man)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-26 23:33:24 följande:
    Haha så jävla tydligt att det är du tw som ligger bakom detta.

Fortfarande ingen här som antyder nått om händelsen Ang outingen utan snarare bristen på karaktär.

Ta kritiken istället och lär utav den.

Det är ett öppet forum så kritik är lika berättigat som allt annat.
    Din kritik är fullständigt off-topic. Förstår du inte det. Annars har du helt rätt i att kritiken som du kallar det är rent hat mot en person, samtidigt som du ignorerar det brott som tw utsattes för.

tw, jag inser såklart att du läser här och jag kan bara säga att det är tragiskt vad mycket hat det finns bland folk. Den som inte följer den för tillfället gällade mallen får tydligen räkna med att bli utsatt för brott varefter mobben anser att offret får skylla sig själv.

Det grundlösa påståendet att jag skulle vara tw är bara ännu ett led i näthatet.
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Suck) skrev 2018-06-28 08:33:55 följande:
    Det var du som inte förstod min självklara mening. Påtalar bara ett vidrigt beteende.
    Varför så hatisk?
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Stor hylla) skrev 2018-07-09 20:43:05 följande:

Har inte läst denna tråden på väldigt länge och blir bokstavligt chockad över vad som hänt..

Diskussioner om huruvida någons bröst är stora eller ej beroende på kupa.. seriöst. Alla anser vad stort är enligt deras preferenser..

En b kupa är ju stort för någon som är en planka tex.

Sen detta med att hänga ut med namn och adress på någon.. seriöst.. vad fasiken är det som händer....

Du kanske vill lägga upp en bild på hyllan?
  • Anonym (snygg man)
    Anonym (Stor hylla) skrev 2018-07-11 20:21:26 följande:
    Nej faktiskt inte pga allt tjafs här inne och att man riskerar att bli uthängd med namn och adress
    Jag förstår det. Sjukt störda individer som hänger ut andra med namn och adress. Kanske är det t.o.m ett lagbrott som borde polisanmälas?

Svar på tråden stora tuttar