Inlägg från: Anonym (cAf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cAf)

stora tuttar

Finns det inga kvinnor med stora bröst som inte är överviktiga? Ser ohälsosamt ut.

• Anonym (cAf)
    Anonym (Amanda) skrev 2018-05-24 12:07:11 följande:

Vad trevligt, och ingen övervikt heller.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-23 20:16:43 följande:

Små, medelstora eller stora? Lite intressant att höra..

Platta och hängiga?
  • Anonym (cAf)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 11:13:38 följande:

Gastkarl: Hoppas du fixar en baguette till kaffet:)

Eller två, din man kanske också är hungrig.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.

See you, babes!

Efterhandskonstruktioner.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-24 22:30:07 följande:
    Du ger inget vidare intryck ALLS. Gå till angrepp mot en kvinna som bjuder på sig själv i en tråd avsedd för just detta. Vad för slags människor gör så? Och vad för slags människor hänger ut andra med namn, adress och "allt"? Måste ju vara synnerligen vilsna själar som bär sig åt på det viset.

Till sist - om du inte gillar vad som visas i denna tråd så logga ut. Eller vet du inte hur man gör? Det verkar ju inte så smart ALLS att gå in i denna tråd och bli förvånad över vad som visas.
    Jag tycker att angrepp är ett för starkt ord i sammanhanget. Påstår man sig ha högt iq utan att kunna styrka det så får man finna sig i att bli ifrågasatt och att diskussionen handlar om person och inte sak. Vi är en hel del som kommer ihåg uthängningen, finns säkert lite skärmdumpar i cirkulation. Anonym (Hmm) har helt rätt, ger inte så intelligent intryck.

Man kan faktiskt gilla vad som visas i tråden samtidigt som man ifrågasätter vad en del självförhärligande personer med dålig självkänsla skriver.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 20:10:19 följande:
    Och du kan förstås visa att personen du syftar på är har dålig självkänsla.

Svaret är naturgtvis nej, du kan inte styrka ditt eget påstående. Vill du att diskutionen ska handla om din person istället för sak? Varför hotar du tw mes skärmdumpar?
    Jag behöver inte visa eller styrka att personen jag syftar på är har någonting alls. Genom inlägg förmedlas ett intryck, och detta är vi flera som har märkt av. Vill man inte ge intryck av att ha dålig självkänsla så får man göra annorlunda.

Du får såklart diskutera min person om du vill, till skillnad från TW så har jag inte inbjudit till det genom att påstå saker om mig själv som ligger för andra att bedöma. Jag vet inte varför du skulle känna dig hotad av att jag konstaterar att det förmodligen finns en del skärmdumpar i cirkulation.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-25 22:04:07 följande:

Jösses vilket hatforum detta blivit. Om någon på kul lägger upp lite bilder hon är stolt över och får uppskattning för, så är uppenbart hatmobben igång på riktigt.

Skämmes tamigfan.

Varför dessa överord? Angrepp, hotar, hatforum/hatmobb. Världen är inte så binär som du försöker få den att verka, du kanske skulle må bra av en paus från internet ett tag om du känner att du saknar distans till dig själv och ämnet.

Jag kan inte se vad man ska skämmas för här helt ärligt.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 16:42:54 följande:

Du går in på en tråd som heter "stora tuttar" för att ifrågasätta andras intelligens, inser du det komiska?

Visst är det tråkigt när personer går in i en tråd som heter "stora tuttar" och börjar diskutera sin "konstaterat" höga intelligents? Och sedan anser sig blivit attackerad, hotad och hatad när några dristar sig till att ifrågasätta den höga intelligensen. Det är visserligen ganska komiskt, men hör ändå inte hemma här.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 17:22:22 följande:

Du staplar löjliga påhitt på varandra och anklagar andra för att vara korkade. Det räcker så.

Nu är det ändå skillnad på korkat beteende och att vara korkad, det borde du väl inse själv.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 18:02:59 följande:

Tycker du att hon borde låtit sig tystas iom adress-uthängningen?

Du tycker inte att det är ett eget val att hänga ut en annan människa med adress?

Adressen är väl ändå endast en, om än pittoresk, chimär? Det är ju smickrande att det finns människor som är intresserade av människan bakom nicket, istället för att bara vara ett par hängiga platta bröst.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 22:56:47 följande:

Tänk att en kvinna lyckas provocera små människor till så mycket hat. Tänk vad lite som krävs för att någon ska jaga upp personppgifter och i strid med svensk lag publicera dem. Hon är lite för smart. Lite för snygg, lite för stolt för vad pk-forumister pallar med.

När hon dessutom påtalar att hon är konstaterat intelligent och postar bilder för sitt höga nöjes skull, ja då brister det fullständigt för vissa. Alla som inte är med på deras pk-tåg anklagas för att vara både dumma i huvudet, sexuellt frustrerade och runknissar.

Ni borde skämmas. Hela bunten. Maken till små människor har man sällan skådat.

Om man är så lättstött att man tolkar milt ifrågasättande som hat, hot och attack så kanske inte internet är rätt ställe att befinna sig på. Din brist på självrannsakan är påfallande. Var är hatet, hoten och attackerna på alla andra som postar bilder? Nej just det. Ingen är provocerad förutom du, det märks på övertonerna.
  • Anonym (cAf)
    Anonym (snygg man) skrev 2018-06-26 23:43:39 följande:

Din kritik är fullständigt off-topic. Förstår du inte det. Annars har du helt rätt i att kritiken som du kallar det är rent hat mot en person, samtidigt som du ignorerar det brott som tw utsattes för.

tw, jag inser såklart att du läser här och jag kan bara säga att det är tragiskt vad mycket hat det finns bland folk. Den som inte följer den för tillfället gällade mallen får tydligen räkna med att bli utsatt för brott varefter mobben anser att offret får skylla sig själv.

Det grundlösa påståendet att jag skulle vara tw är bara ännu ett led i näthatet.

Likaså är din intelligenskvot fullständigt off topic i en brösttråd. Kritik är i sig inget som har med hat att göra. Fråga Jimmy Durmaz.
Svar på tråden stora tuttar