stora tuttar
Är jävligt stolt över mina äkta boobisar
Stl 80 N
Är jävligt stolt över mina äkta boobisar
Stl 80 N
Det ska du vara Anonym (Stor hylla)
[quote=78275253][quote-nick]Anonym (Stor hylla) skrev 2017-12-14 20:34:43 följande:[/quote-nick]
Fan vad snälla ni är.. man kanske skulle massera dem lite nu när de får beröm
Det är inte snällhet för mig det är mer ren sanning då jag tycker bröst som dina är magiska. Tyngd och storlek är tokigt vackert!
Låter du dem hänga fritt utan bh ibland?

Vilka skönheter ????
Har inte läst denna tråden på väldigt länge och blir bokstavligt chockad över vad som hänt..
Diskussioner om huruvida någons bröst är stora eller ej beroende på kupa.. seriöst. Alla anser vad stort är enligt deras preferenser..
En b kupa är ju stort för någon som är en planka tex.
Sen detta med att hänga ut med namn och adress på någon.. seriöst.. vad fasiken är det som händer....
Du kanske vill lägga upp en bild på hyllan?
Bra förtydligande som tål att upprepas. Vilken storlek har du?
Det är inte dåligt. Bara nyfiken. Hur är din kroppstyp? Är du smal medel eller stor?
Finns bh-storleken N på riktigt? Vad är det för skillnad på en F-kupa och en Nkupa?
Men är väl självklart att så stora finns..
Finns ännu större..
Hej! Vart köper du dina bh:ar? Har själv 85K, ibland 85L beroende på bh-modellen.
Gamla stan? Vilken del av Sverige ligger den i?
Min begåvning och min allmänbildning är det inga fel på, det kan jag garantera. Men jag stör mig på att folk tror att Stockholm är Sverige. Det hade räckt att skriva att butiken ligger i Stockholm.
Anta att jag bor i Växjö. Nån här frågar var jag köpt min kavaj. Jag svarar på evalds på söder. Som om att man skulle anta att alla vet att det är Växjö.