Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:13:02 följande:
Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt?
Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:10:49 följande:
Okej... Du har inte den minsta aning om vem jag är eller mina värderingar, men kan säga att jag mådde väldigt bra i min relation och mådde jag dåligt så pratade jag med min partner... Jag var aldrig otrogen hade aldrig någon tanke på det, jag älskade/älskar honom och jag skulle aldrig kunna göra något mot honom... Så innan du öppnar munnen så tänk efter...
Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara otrogen det är bland det värsta jag vet...
Men det stödet jag hade i honom har jag inte i någon annan han såg bakom min fasad och fick mig att öppna upp mig nu sluter jag mig och pratar inte om saker som tynger mig.. så ja genom mitt beteende så flyr jag för några minuter men jag skulle aldrig någonsin gjort det om jag varit i ett förhållande...
Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha.