Inlägg från: Anonym (Öh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Öh)

stora tuttar

Anonym (snygg man) skrev 2018-06-23 23:44:07 följande:

MeandI, dina tuttar är stora, snygga och välformade. Det är möjligt att de ser större ut än de är, men på bilderna ser man dem ju i förhållande till din kropp (som också är riktigt fin)

TW, du är en vacker kvinna med jättebröst. Senaste bilden var kanske inte den bästa på dem. Har du ingen ny bikini du vill visa upp dem i.

Till gnällspikarna: Tror knappast den som visar upp sig här är osäker. Snarare är det ni gnällspikar som är lite avis när ni försöker pusha upp era små a-kupor.

Hon har verkligen inte jättestora bröst. Titta på bilderna av henne i helfigur tagna på lite avstånd till kroppen så ser du vad det handlar om.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 06:53:23 följande:

Jag tror att om tex TW sätter på sig en Bh el kläder så kommer man att se att bysten är stor , gäller även mig.

Tom Araya: Tack.

Varför tror du det? Du har ju sett henne med kläderna på och de är inte jättestora.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 07:13:54 följande:

Har för mig att TW har skrivit ut bh strl, oavsett så är det ju en större byst än normalt om man nu ska pratat om strl.

Spelar ingen roll vad hon har skrivit, bilderna visar det de visar och det är inte jättestora bröst.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-06-24 07:30:53 följande:

Allt ligger ju i betraktarens öga brukar man ju säga.

Hon postar oftast extrema närbilder och sådana kan få högst ordinära bröst att se stora ut. När hon postar helfigursbilder är magen större än de medelstora brösten. Allt ligger inte i betraktarens öga utan snarare i kameravinkel och valt avstånd.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (TW) skrev 2018-06-24 10:27:27 följande:

Härligt att få igång en diskussion.. Jag gillar att provocera. Det är också tidsfördriv för mig när jag känner mig uttråkad.. Har en hög IQ ( konstaterat). Då är jag lite crazy ibland. Tack alla för era synpunkter!!

Drar 75F, 75G ibland 75H i verkligheten.

See you, babes!

Den lyckas du dölja lika bra som de enorma pattar du påstår att du har men som du saknar.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-06-25 09:40:46 följande:
    Ja du har rätt inte är det bilderna som är problemet utan allt jäkla tjat om hur stora de är gång på gång.

Även andra självgoda kommentarer om hur alla i hennes omgivning säger att hon är så vacker rolig och smart.

Ödmjukhet saknas helt så tillslut kan man inte hålla käften längre.
    Jamen precis!!!

Roligast tyckte jag det var när hon beskrev sin kropp som vältränad, eller om det till och med var mycket vältränad. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (TW) skrev 2018-04-16 09:33:09 följande:
    Tack! Trevligt att du uppskattar mina bilder!

Känns att jag får mest uppmärksamhet och uppskattning i den här tråden..
    Hahaha! Jösses!
  • Anonym (Öh)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-08-31 20:17:38 följande:
    Tänk när dom blir som två taxöron
    Hur menar du att stora bröst skulle kunna bli det? Det är bara kvinnor med små bröst som kan få det man kallar för taxöron. Kvinnor med stora bröst kan få, och får också ofta med tiden, hängbröst. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-08-31 20:30:12 följande:
    Även stora kan bli som två taxöron efter en graviditet och mindre kan hålla formen även efter att man har fått ett barn
    Nej. Det är självklart så att stora bröst, så stora som det talas om i den här tråden inte kan se ut som taxöron. Då fattar du inte hur en tax ser ut om du tror det. Elefantöron kanske, men knappast tax. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-08-31 21:36:21 följande:
    Men du fattar ju vad jag menar om jag skriver taxöron eller hur språkpolisen?
    Det finns ett värde i att hålla sig till givna definitioner. Du vill väl inte att jag ska kalla dig idiot om du inte är det, eller?
  • Anonym (Öh)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-08-31 22:12:23 följande:
    Har du aldrig använt fel utryck efter som  du klankar ner på andra som råkar använda fel utryck?
    Det är lätt att vara tuff bakom en skärm 
    Nej. Skulle jag någonsin vara osäker så skulle jag kontrollera betydelsen innan jag använde uttrycket. 

Det heter för övrigt racka ner på eller klanka på. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (Amanda) skrev 2018-09-07 18:34:03 följande:
    Tycker du att jag ser ut av att lida av övervikt?
    Verkligen inte! Men du har å andra sidan heller inte stora bröst. Fina bröst men inte stora.
  • Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:
    Firepants är nyfiken på ALLA och ber ALLA kvinnor om privat kontakt. Bara så du vet. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (tuttar) skrev 2018-09-14 17:26:32 följande:
    Alltås ett vanligt beteende, män som försöker med alla kvinnor.
    Ett annat vanligt beteende hos kvinnor är att de vill känna sig speciella. Det är kanske lite svårt att uppnå med just den där mannen. 
  • Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 15:49:30 följande:
    Tack så mycket :) känns skönt att ha stöd i flera
    Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?
  • Anonym (Öh)
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:13:02 följande:
    Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
    Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt? 
    Anonym (J) skrev 2018-09-17 16:10:49 följande:
    Okej... Du har inte den minsta aning om vem jag är eller mina värderingar, men kan säga att jag mådde väldigt bra i min relation och mådde jag dåligt så pratade jag med min partner... Jag var aldrig otrogen hade aldrig någon tanke på det, jag älskade/älskar honom och jag skulle aldrig kunna göra något mot honom... Så innan du öppnar munnen så tänk efter...

Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara otrogen det är bland det värsta jag vet...

Men det stödet jag hade i honom har jag inte i någon annan han såg bakom min fasad och fick mig att öppna upp mig nu sluter jag mig och pratar inte om saker som tynger mig.. så ja genom mitt beteende så flyr jag för några minuter men jag skulle aldrig någonsin gjort det om jag varit i ett förhållande...
    Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha. 
  • Anonym (Öh)

Och hur ser de ut när de inte visas i extrem närbild då?

Svar på tråden stora tuttar