Inlägg från: Anonym (Sunshine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sunshine)

stora tuttar

Har 70J, helt sjukt hur jag ens kan ha fått den storleken, ganska smal och går inte genom släkten..

ska dock in till vårdcentral så jag kanfrminska dem????????????????

• Anonym (Sunshine)

Har 70J, helt sjukt hur jag ens kan ha fått den storleken, ganska smal och går inte genom släkten..

ska dock in till vårdcentral så jag kanfrminska dem

• Anonym (Sunshine)

ska dock in till vårdcentral så jag kan förminska dem

• Anonym (Sunshine)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-01-18 18:33:41 följande:

Det låter lite för stort för att vara sant

Det är sanningen bara, finns ju en anledning till att jag ska förminska dem nu i februari :)
  • Anonym (Sunshine)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-01-18 18:33:41 följande:

Det låter lite för stort för att vara sant

Det är sanningen bara, finns ju en anledning till att jag ska förminska dem nu i februari :)
  • Anonym (Sunshine)

65-70J, gjorde dock en bröstförminskning nu i maj :) och ja vissa av er kommer inte att tro mig antagligen men så var det :)

• Anonym (Sunshine)
    Hejpodig skrev 2018-09-03 08:41:52 följande:

Jaså? Hur gick det :) blev du nöjd?

Extremt nöjd :) är nere på D nu
  • Anonym (Sunshine)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 11:19:33 följande:

Skulle gissa på otroligt överviktig.

Varför måste man vara överviktig för att ha större bröst? Alla behöver inte vara smala och ha C i kupa :)
  • Anonym (Sunshine)

[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.

Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote

Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.

• Anonym (Sunshine)

[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.

Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote

Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.

• Anonym (Sunshine)
    Anonym (P) skrev 2018-09-03 08:45:20 följande:

Vilken storlek hade du före op?

Jag förminskade från J till D
  • Anonym (Sunshine)
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-06 14:10:57 följande:

Är du nöjd? Jag går också i förminskningstankar men är lite orolig att jag kommer ha svårt för ärren.

Har idag 70I/75H och drömmen är ju att komma ner i D ungefär men vid de konsultationer jag varit på har kirurgen rekommenderat att inte försöka ta bort mer än max 4 kupstorlekar just för att ärren blir större och formen blir svår att få snygg. Vad sade de till dig om förväntat resultat?

Ärren stör faktiskt inte så mycket som man tror, de syns ju mindre och mindre. Det dem sa till mig att dem går ner till det som skulle passa just din kropp, dem tar inte för mycket så du kommer ju absolut få behålla relativt stora :) jag är hur nöjd som helst med min form. Det dem sa till mig är att ärren tar tid bara :)

Men det söm stör mig mest är att vårtorna/vårtgårdarna inte har nån känsel, väldigt sällan man får tillbaks dem..
Svar på tråden stora tuttar