stora tuttar
Har 70J, helt sjukt hur jag ens kan ha fått den storleken, ganska smal och går inte genom släkten..
ska dock in till vårdcentral så jag kanfrminska dem????????????????
Har 70J, helt sjukt hur jag ens kan ha fått den storleken, ganska smal och går inte genom släkten..
ska dock in till vårdcentral så jag kanfrminska dem????????????????
ska dock in till vårdcentral så jag kanfrminska dem
ska dock in till vårdcentral så jag kan förminska dem
Det låter lite för stort för att vara sant
Det låter lite för stort för att vara sant
65-70J, gjorde dock en bröstförminskning nu i maj :) och ja vissa av er kommer inte att tro mig antagligen men så var det :)
Jaså? Hur gick det :) blev du nöjd?
Skulle gissa på otroligt överviktig.
[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.
Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote
Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.
[quote=79014245][quote-nick]Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 14:27:35 följande:[/quote-nick]Det finns otalt många kvinnor på detta forum som manglat in deras bröst i just 70 och skrutit om det när det egentligen bara handlat om övervikt.
Så ursäkta min skepticism när jag ser andra skriva om deras 70 f etc.[/quote
Kan ni inte bara inse att människokroppen är olika från person till person? Hade hade J och 70 runt om, var den enda i släkten som hade det så förstår inte varför ni inte fattar.
Vilken storlek hade du före op?
Är du nöjd? Jag går också i förminskningstankar men är lite orolig att jag kommer ha svårt för ärren.
Har idag 70I/75H och drömmen är ju att komma ner i D ungefär men vid de konsultationer jag varit på har kirurgen rekommenderat att inte försöka ta bort mer än max 4 kupstorlekar just för att ärren blir större och formen blir svår att få snygg. Vad sade de till dig om förväntat resultat?