• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • wilson
    Anonym (No) skrev 2018-05-16 20:11:26 följande:

Hur anmäler man den här skiten?

Det är väl ingen som tvingar dig att vara här. Om utbudet av bilder och kommentarer inte faller dig i smaken är det väl bara att låta bli att besöka denna sida.
  • Anonym (TW)
    Anonym (No) skrev 2018-05-16 20:45:10 följande:

Istället för att kolla på porr och läsa porrtidningar kan man ju bara kolla denna sida. Familjeliv. Se

Kolla på porr och läsa porrtidningar? Jag har bara lagt upp en bikinibild. Jag anser inte att det är porr, så mycket visar jag inte. Med stora bröst så blir det helt plötsligt porr av det hela..
  • Anonym (Att du orkar)
    Anonym (No) skrev 2018-05-16 20:11:26 följande:

Hur anmäler man den här skiten?

Är du seriös? Lägg energi på andra saker än att hålla på att anmäla. Vad går de ut på?
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-17 00:10:10 följande:
    Kolla på porr och läsa porrtidningar? Jag har bara lagt upp en bikinibild. Jag anser inte att det är porr, så mycket visar jag inte. Med stora bröst så blir det helt plötsligt porr av det hela..
    Du har väl visat lite mer av dig än en bikini???
  • Anonym (BröstÄr)

Du har visat bra mkt mer än bikini både här och på andra sidor.

Så lek inte oskyldig.
  • Anonym (stå på dig)
    Bry dig inte om de stackars myggbettsförsedda. De blir avundsjuka när de försöker pusha upp sina små A-kupor.

I tråden om små tutar har ingen anklagats för porr.

Du är så oerhört vacker
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (No) skrev 2018-05-16 20:45:10 följande:

Istället för att kolla på porr och läsa porrtidningar kan man ju bara kolla denna sida. Familjeliv. Se

Trolla kan du göra på flashback.se
  • Anonym (TW)
    Anonym (stå på dig) skrev 2018-05-19 10:19:44 följande:

Bry dig inte om de stackars myggbettsförsedda. De blir avundsjuka när de försöker pusha upp sina små A-kupor.

I tråden om små tutar har ingen anklagats för porr.

Du är så oerhört vacker

Finns det en tråd för små tuttar?

För att vara med på den här tråden skulle man ha mycket stora naturliga bröst; minst H eller större.

Tur att man platsar här då. Det är dock inte lika roligt att bli anklagad för porr för att man vill visa upp sina mycket stora naturliga bröst.. Det kan ju vara för att kvinnorna i porrfilmer/tidningar har just mycket stora naturliga bröst.

Det är ju mycket stora bröst som säljer; helst naturliga.

Det är det som män är så intresserade av.

Egentligen ska jag vara väldigt stolt över hur jag ser ut.
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 19:16:51 följande:
    För att vara med på den här tråden skulle man ha mycket stora naturliga bröst; minst H eller större.
    Tur att man platsar här då. Det är dock inte lika roligt att bli anklagad för porr för att man vill visa upp sina mycket stora naturliga bröst.. Det kan ju vara för att kvinnorna i porrfilmer/tidningar har just mycket stora naturliga bröst.
    Det finns en tråd för små tuttar 
  • KattenTom
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 19:16:51 följande:

Jag tycker du ska vara stolt över hur du ser ut