• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Anonym (Hejhopp) skrev 2018-05-24 20:12:14 följande:

Snygging :) ! Gillar kombon 75 och H, kan inte vara jättevanligt med så stora bröst på en så nätt kvinna.

Tack! Nej, det är inte så vanligt. Det är just det som är orsaken att jag inte kan köpa bh:ar i vanliga klädkedjor t.ex H&M, KappAhl mm. Jag har liten omkrets och stora kupor.
  • Clark73
    Anonym (TW) skrev 2018-05-24 21:21:17 följande:
    Tack! Nej, det är inte så vanligt. Det är just det som är orsaken att jag inte kan köpa bh:ar i vanliga klädkedjor t.ex H&M, KappAhl mm. Jag har liten omkrets och stora kupor.
    Det gillar jag också.....
  • Midnight Mover
    Anonym (TW) skrev 2018-05-24 19:30:33 följande:
    Bjuder på lite mera.. Jag är naturligt blond med blåa ögon, liten näsa och ja.. 75H i bh storlek. Har förbättrat lite färgen på håret..
    Väldigt snygg med underbara bröst. Drömmer
  • Anonym (Milflover)
    Anonym (TW) skrev 2018-05-24 21:21:17 följande:
    Man bara måste tycka det är roligt hur du älskar att prata om dina bröst om och om igen.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-05-24 22:34:41 följande:

Man bara måste tycka det är roligt hur du älskar att prata om dina bröst om och om igen.

Håller med. Ett jäkla tjatande om samma sak.
  • Bara mig
    Anonym (TW) skrev 2018-05-24 19:30:33 följande:

Bjuder på lite mera.. Jag är naturligt blond med blåa ögon, liten näsa och ja.. 75H i bh storlek. Har förbättrat lite färgen på håret..

Snyggt. Gillar det jag ser Nu blir jag sugen på att få se ännu mer av dig
  • BalkanBoy85

[quote=78738624][quote-nick]Anonym (Amanda) skrev 2018-05-24 12:07:11 följande:[/quote-nick] 

[/

Riktigt snygga bröst,hur kom du till FL? Något som drar dig att visa upp dig för andra eller

• Anonym (TW)
    Anonym (Milflover) skrev 2018-05-24 22:34:41 följande:

Ja, jag får höra rätt ofta att jag är rolig. Nu pratar jag inte om bröst hela tiden utanför FL. Jag kan prata om allt, även om bröst.. Why not?
  • Anonym (Leena)

Haha! Tycker att det är bra att du är nöjd med dina bröst såklart! Men jag måste nog hålla med pojkarna (eller va det nu är) ovan att man har hört "mina jättestora naturliga bröst" så det blivit lite komiskt till slut :)

Anonym (TW) skrev 2018-05-25 17:05:55 följande:
    Ja, jag får höra rätt ofta att jag är rolig. Nu pratar jag inte om bröst hela tiden utanför FL. Jag kan prata om allt, även om bröst.. Why not?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Leena) skrev 2018-05-25 18:13:23 följande:

Haha! Tycker att det är bra att du är nöjd med dina bröst såklart! Men jag måste nog hålla med pojkarna (eller va det nu är) ovan att man har hört "mina jättestora naturliga bröst" så det blivit lite komiskt till slut :)

Det är okej för mig. Jag kan bjuda på mig själv.. inte bara bröst, haha.. Om sanningen ska fram så det är mycket som är komiskt i livet..