stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Snygging :) ! Gillar kombon 75 och H, kan inte vara jättevanligt med så stora bröst på en så nätt kvinna.
Man bara måste tycka det är roligt hur du älskar att prata om dina bröst om och om igen.
Bjuder på lite mera.. Jag är naturligt blond med blåa ögon, liten näsa och ja.. 75H i bh storlek. Har förbättrat lite färgen på håret..
[quote=78738624][quote-nick]Anonym (Amanda) skrev 2018-05-24 12:07:11 följande:[/quote-nick]
[/
Riktigt snygga bröst,hur kom du till FL? Något som drar dig att visa upp dig för andra eller
Man bara måste tycka det är roligt hur du älskar att prata om dina bröst om och om igen.
Haha! Tycker att det är bra att du är nöjd med dina bröst såklart! Men jag måste nog hålla med pojkarna (eller va det nu är) ovan att man har hört "mina jättestora naturliga bröst" så det blivit lite komiskt till slut :)
Haha! Tycker att det är bra att du är nöjd med dina bröst såklart! Men jag måste nog hålla med pojkarna (eller va det nu är) ovan att man har hört "mina jättestora naturliga bröst" så det blivit lite komiskt till slut :)