stora tuttar
Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.
Nu lämnar jag denna tråd då det mest verkar handla om storlek av bröst . Har själv 75F/G i bh strl om nu det är viktigt. Hade varit trevligt med bilder istället för tjafs.
Kommer att sakna dig!
Och du kan förstås visa att personen du syftar på är har dålig självkänsla.
Svaret är naturgtvis nej, du kan inte styrka ditt eget påstående. Vill du att diskutionen ska handla om din person istället för sak? Varför hotar du tw mes skärmdumpar?
Oj vad händer här?
Var det för att jag frågade TW o storleken hennes bröst?
Vad intelligens? Det kan man undra när man läser denna tråd o vem går ut o påstår att man är intelligentare än någon annan ?
Hoppas att det finns någon som lägger ut lite bilder nu istället .
Hahaha! Jösses!
Så otroligt fina bröst du har hjärtat! ???? Enligt mig så här du inte för stora bröst, fast nu har jag ju bara sett en bild. Men du ska vara sjukt stolt för att dom är så fina! ???? Man ser verkligen hur mysigt det skulle vara att få smeka dom! ????
Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.
Kommentarer som denna lär ju inte direkt leda till att fler lägger upp bilder.
Håller inte alls med. Däremot cirkulerar det en och annan avundsjuk stackare här.
Finns på sidan 253 i detta forum
Bara en kvinna kan vara bystdrottning.
Jag hann före och känner nu på hennes underbara bröst i skrivande stund.
Livet har sina goda stunder.
Sorry...
Men alltså nu får du ge dig!
Det är tydligt att det är du ifrån mullig tjej tråden och det var fasen inte länge efter du hade en kille innan det gick i stöpet igen och nu är du här igen och törstar efter bekräftelse och beklagar.
Någonstans får du ta tag i dig själv och sluta tycka synd om dig hela tiden.
Du gnäller om din självkänsla men ändå drar du dig till killar som uppenbarligen är skit sen är du här igen och blottar dig när det går åt skogen.
Väldigt tragiskt.
Skärp dig
Jag trivs inte i offerrollen... Och jag dras inte till dåliga partners, den kille jag ingick ett förhållande med var en toppenkille med fantastiska egenskaper, en kille som såg mer än bara mina bröst, såg mig för den jag var och kunde se bakom min fasad m.m.. jag anser att ni inte kan uttala er om mina val av partners då ni inte vet särskilt mycket om vad som hänt, tidigare har jag stött på rötägg men det gör väl alla någon gång, vad för snälla ord och tips har ni gett undrar jag då? Ni har enbart försökt dra slutsatser kring mig och mitt beteende... Hade jag fått välja hade jag 100 gånger av 100 levt i en sund relation och lämnat allt det här bakom mig men som sagt det är mitt sätt att fly min verklighet för tillfället och ja jag kanske inte skulle reagerat när någon säger negativa saker om min kropp (som denne inte ens då hade sett) men anser att för alla människor så behöver man stå upp för att visa på att det är fel att uttrycka sig på vissa sätt
Var ett jäkla fjäskande här! Det också är sorgligt i sig.
Tråkigt att miss J känner sig utpekad det kan jag inte göra något åt. Detta är fortfarande ett forum.
Stick och brinn. Vad i hela friden får dig att skriva en massa elaka saker? Fattar verkligen inte hur man kan uppföra sig så illa, men jag gissar att du är väldigt osäker. Kanske är bara avundsjuk på kvinnor som J och Meandi.