Inlägg från: Anonym (P) |Visa alla inlägg
  • Anonym (P)

stora tuttar

Anonym (booblover) skrev 2018-07-19 13:00:07 följande:

Jag älskar Stockholm som stad. Mycket vacker. Däremot stör jag mig på att vissa skriver som om alla ska veta allt om Stockholm. Som om det är den enda staden som räknas. Det om något är någorlunda inskränkt. Sverige är ett land som har så otroligt mycket mer att erbjuda. Så jag förstår inte denna Stockholmsförort.

Jag gillar alla bröst, inte bara stora.

Ser att jag hade rätt angående komplex...
  • Anonym (P)
    Anonym (SD No1) skrev 2018-07-20 05:14:46 följande:

Oj det ser ut som att (milflover) har mött sin över man, SD blir starkare å starkare, den ända räddningen som milflover kan göra nu är att visa pattarna!

Särskrivning - ett pålitligt signum för SD.
  • Anonym (P)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 09:26:23 följande:

Särskrivning är illa ja, men man förstår att du skriver den kommentaren anonymt.

Är det ett hot?
  • Anonym (P)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 11:56:24 följande:

Varför skulle det vara ett hot?? Tyckte mer ditt inlägg 2310 "Särskrivning - ett pålitligt signum för SD." av förklarliga valde skrivas anonymt av dig. Eller varför skriver du inte i ditt användarnamn kan man undra.

Sa den anonyme brunskjortan...
  • Anonym (P)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-20 16:56:43 följande:

Och detta från dig då? Är det en grov förolämpning eller bara en normalt accepterad åsikt som framförs?

Du är själv anonym när du uttalar ett förtäckt hot. Detta genom att angripa min anonymitet för att jag skämtade om SD kopplat till ignorans.

Sedan spelar du oskyldig angående påhoppet/hotet kring anonymiteten och gör dig själv till martyr.

Din aggressiva och hotfulla stil gör dig till en karikatyr på en SD-sympatisör. Troligen utan att du själv inser vidden av den tragikomiska bild du skapar/förstärker av hur många uppfattar SD-anhängare.
  • Anonym (P)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-07-20 22:52:07 följande:

Dom är förmodligen överhettade i värmen eller så har dom långtråckigt på semestern. Efter det här tjafset så kommer nog ingen kvinnan visa bilder på sina bröst

Då var denna tråden bättre

www.familjeliv.se/forum/thread/67490030-mina-brost/1
  • Anonym (P)
    Clownenshemlighet skrev 2018-08-31 14:20:54 följande:

Stora bröst är livet

Så sant, inget skapar samma känsla av lust så direkt som stora bröst!
  • Anonym (P)
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-09-01 11:19:33 följande:

Skulle gissa på otroligt överviktig.

Troligen inte med ett omfång kring bröstkorgen på 70.
  • Anonym (P)
    Anonym (Sunshine) skrev 2018-09-03 08:07:19 följande:

65-70J, gjorde dock en bröstförminskning nu i maj :) och ja vissa av er kommer inte att tro mig antagligen men så var det :)

Vilken storlek hade du före op?
  • Anonym (P)
    Anonym (Emma) skrev 2018-09-10 13:36:41 följande:

Häng 2 mjölkpaket i ett snöre runt halsen (nästan dubbla det om du är en storväxt man över 95 kg tung, för att behålla propotionerna) och försök klä dig, jobba och träna på ett sätt som gör att mjölkpaketen inte orsakar smärta och obehag eller får kläder att sitta dåligt.

Alternativt tänk dig ett liv med pungkulor stora som bouleklot ;)

Skämt åsido, jag är absolut inte missnöjd med hur de ser ut, utan med hur de påverkar mig både fysiskt, ekonomiskt och psykiskt.

Stora problem med rygg, nacke och huvudvärk som läkare menar beror mycket på att jag bär omkring på alldeles för mycket vikt framtill.

Otroligt vackra bröst med fin form. Dock väldigt svårt att se storleken i liggande ställning. De ser faktiskt inte extremt stora ut. Mest fylliga och fina.
  • Anonym (P)

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Helt underbara bröst!

• Anonym (P)

[quote=79053325][quote-nick]Anonym (J) skrev 2018-09-14 16:51:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Dina bröst är sagolikt fina. En stor del av det vackra ligger i att man kan se att de är riktigt tunga.

• Anonym (P)
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 13:29:10 följande:

Kanske blir några bilder sen ;)

Det ser jag fram emot. Att en kvinna som du är singel är en gåta.
  • Anonym (P)
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Helt galet vackra bröst!!!

Men du verkar ha humor, storsinthet och ett öppet sinne. Det i kombination med dina underbara bröst gör totalt sett en drömkvinna som många, verkligen många män drömmer om!
Svar på tråden stora tuttar