stora tuttar
Tack för allt positivt, jag kan med andra ord fortsätta vara stolt över dessa två
Tack för allt positivt, jag kan med andra ord fortsätta vara stolt över dessa två
Ni ger mig en egoboost deluxe, även om ni är främmande personer så kan man inte annat än att suga åt sig av era komplimanger och vad ni tycker, dem är ju stora och förstår att det nog finns dem som tycker dem är alldeles för stora, hänger för mycket m.m. men jag är stolt och ser dem som min största tillgång
Dom flesta storbystade härinne verkar vara rejält överviktiga förutom några undantag. Lagom är bäst.
Det är ju också kombinationen av riktigt stora bröst och att du är stolt över dem, det är väldigt sexigt. Storbystade som gnäller är inte sexigt alls.
Jag tycker allt du skriver ovan + att de är naturliga är det som gör dem så vackra. Nu känner jag ju inte dej heller men av det lilla du skrivit och av de bilder jag sett så verkar du vara en jättefin person både till det yttre och inre. Jättetack för de bilder du skickat hittils, hoppas du skickar fler och visa gärna mer hud :D
Tror inte hen menade dig.
Du jättefin...perfekt tycker jag!!! Vackrare kropp finns inte!!!
Finns det en bild på den vackra J?
Hur kan det påverka dig? Då ska du nog inte hänga på ett forum vännen.
Jag bedömer det jag såg...det vackraste och mest attraktiva jag sett!!!
Tack så jättemycket
Alltså det finns alltid någon som fäller negativa kommentarer till vad man än gör eller säger. Någon gång i livet brukar man komma på att det är ofta de som själva inte mår bra, är avundsjuka eller kanske rentav har någon diagnos som gör det. Många gånger vill de att andra ska ha det lika skit som dem och därför säger eller gör de som de gör. Men någonting som kan reta dem till vansinne är när personer inte gör som de vill. Många gånger är det de som tex är mobbare, både i skolan och i arbetslivet. Så vad jag vill ha sagt med det är...... låt de inte få rätt och trycka ner dej/er. Skit i negativa kommentarer och lyssna på dem som lyfter er eller som man brukar säga, ger positiv energi. J, du gör som du känner men låt ingen trycka ner dej med skitkommentarer.
Tror rent generellt att tjejer har mer problem med sina extra kilon
än vad killar har.
Jag uppskattar kurvor - men framför allt uppskattar jag verkligen en kvinna
som trivs med sin kropp och njuter av den.
Har haft turen att träffa några sådana .....