stora tuttar
Kanske inte men det påverkade mig ändå...Oj tack, det är lite svårt för dig att bedöma hela kroppen när du inte sett den
Kanske inte men det påverkade mig ändå...Oj tack, det är lite svårt för dig att bedöma hela kroppen när du inte sett den
Du behöver inte säga någonting...det är jag som ska tacka för att jag fått se en del av din perfekta skönhet.
Kanske det ;)
Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör
Önskemål från Clark73:
Mm kanske det, tyvärr är det ju så att kroppen inte allt speglar hur brösten ser ut, är en kvinna med kurvor och några extra kilon...
Mm är inte lika populärt i min ålder dock.. iaf inte bland de killar jag mött bara några enstaka som tycker om min kropp för vad den är
[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Men hej igen ! Å herregud vilka snygga bröst du har. Riktigt trevlig synvinkel dessutom. Undrar hur jag ska kunna somna efter att ha sett dem?
Du har inte den blekaste aning om varför denna relation inte fortsatte... Och du ska inte uttala dig om saker jag går igenom...
Du behöver inte titta om du inte vill, jag vet att jag vänder mig hit men det är ett sätt för mig att fly verkligheten.. alla mår bra av uppmärksamhet det ska jag inte säga annat om, och jag mår bättre... Förlåt för det, men som sagt du behöver ju inte lägga tid på mig och vad jag skriver
Bry dig inte om alla avundsjuka idioter med dåligt självförtroende som försöker trycka ner dig!
Du är finast...den finaste jag sett!