• Mr K69

stora tuttar

Anonym (J) skrev 2018-09-15 15:52:53 följande:

Kanske inte men det påverkade mig ändå...Oj tack, det är lite svårt för dig att bedöma hela kroppen när du inte sett den

Alltså det finns alltid någon som fäller negativa kommentarer till vad man än gör eller säger. Någon gång i livet brukar man komma på att det är ofta de som själva inte mår bra, är avundsjuka eller kanske rentav har någon diagnos som gör det. Många gånger vill de att andra ska ha det lika skit som dem och därför säger eller gör de som de gör. Men någonting som kan reta dem till vansinne är när personer inte gör som de vill. Många gånger är det de som tex är mobbare, både i skolan och i arbetslivet. Så vad jag vill ha sagt med det är...... låt de inte få rätt och trycka ner dej/er. Skit i negativa kommentarer och lyssna på dem som lyfter er eller som man brukar säga, ger positiv energi. J, du gör som du känner men låt ingen trycka ner dej med skitkommentarer.
  • Mr K69
    Bröstlängtan skrev 2018-09-15 17:53:51 följande:

Du behöver inte säga någonting...det är jag som ska tacka för att jag fått se en del av din perfekta skönhet.

Håller med! Tack från mig med, så otroligt vackra bröst du har. Lycko den som får gosa med dej och dem. Du satte verkligen guldkant på den här helgen för mig.
  • Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 13:19:20 följande:

Kanske det ;)

Ja det vore trevligt med mer bilder på fina dej. Man får ju bläddra så långt bak nu när man vill kika på ;)
  • Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 16:26:27 följande:

Mm det kan jag uppfylla ;) både stora och naturliga ;pJadu det får du fråga exet om... Nä men så är det ibland är ju inte bara brösten som avgör

Önskemål från Clark73:

Handen på hjärtat, du har lätt de vackraste bröst jag sett. Säger det igen, lyckos den som får gosa med dem. Hoppas förresten det går bra för dej efter separationen. Tack för de fina bilderna på dina stora fina tuttar.
  • Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:07:45 följande:

Mm kanske det, tyvärr är det ju så att kroppen inte allt speglar hur brösten ser ut, är en kvinna med kurvor och några extra kilon...

Men det är ju just det som gör dej så vacker. En drömkvinna för mej ivf.
  • Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 17:22:04 följande:

Mm är inte lika populärt i min ålder dock.. iaf inte bland de killar jag mött bara några enstaka som tycker om min kropp för vad den är

Jag tror faktiskt inte att det stämmer riktigt. När jag var i din ålder så tyckte jag att kvinnan med ditt utseende var min dröm. Jag var dock för feg för att säga det till mina kompisar som hade andra preferenser. Nu när jag pratar med dem så erkänner några av dem att de tänkte lika som mej då (och nu). Skulle vara kul om vi nu kunde krossa myten om hur man "ska" se ut och inse att det är väldigt individuellt.
  • Mr K69

[quote=79060625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-09-16 21:50:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hej igen ! Å herregud vilka snygga bröst du har. Riktigt trevlig synvinkel dessutom. Undrar hur jag ska kunna somna efter att ha sett dem?

• Mr K69
    Anonym (J) skrev 2018-09-16 23:25:26 följande:

Du har inte den blekaste aning om varför denna relation inte fortsatte... Och du ska inte uttala dig om saker jag går igenom...

Du behöver inte titta om du inte vill, jag vet att jag vänder mig hit men det är ett sätt för mig att fly verkligheten.. alla mår bra av uppmärksamhet det ska jag inte säga annat om, och jag mår bättre... Förlåt för det, men som sagt du behöver ju inte lägga tid på mig och vad jag skriver

Dj***ar vad bra sagt, låt ingen looser komma och suga energi.
  • Mr K69
    Anonym (MeandI) skrev 2018-09-17 08:16:01 följande:
    Å hjälp, det var det sexigaste jag sett på år. Vilken snygg kropp, och vilka snygga bröst. Hoppas du postar mer bilder Skrattande
  • Mr K69
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 12:03:41 följande:

Bry dig inte om alla avundsjuka idioter med dåligt självförtroende som försöker trycka ner dig!

Du är finast...den finaste jag sett!

Håller med, man får aldrig rätt när man diskuterar med fyllon och idioter.
Svar på tråden stora tuttar