• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Dragonkiller
    Anonym (B-KUPA) skrev 2019-03-16 20:19:08 följande:

Jag visade bilder på min bröst i tråden små tuttar utan att bli avstängd 

Såg inte dem! De är säkert fina!
  • Anonym (B-KUPA)
    Dragonkiller skrev 2019-03-16 20:24:51 följande:
    Såg inte dem! De är säkert fina!
    Jag valde att radera bilderna själv.
    Dom är fasta och fina 
  • Dragonkiller
    Anonym (B-KUPA) skrev 2019-03-16 20:28:17 följande:
    Jag valde att radera bilderna själv.
    Dom är fasta och fina 
    Jag kan säga såhär jag gillar alla sorts bröst! Och jag kan slå vad om att dina är hur fina som helst! Nu när du skrev det så blir man ju sugen att se dem! 
    Har du något program som vi kan snacka igenom? Jag tror du har ett annat konto förutom detta! Då kan du slänga iväg ett här till mig!
  • Anonym (BröstÄr)
    Dragonkiller skrev 2019-03-16 21:04:36 följande:

Jag kan säga såhär jag gillar alla sorts bröst! Och jag kan slå vad om att dina är hur fina som helst! Nu när du skrev det så blir man ju sugen att se dem! 

Har du något program som vi kan snacka igenom? Jag tror du har ett annat konto förutom detta! Då kan du slänga iväg ett här till mig!

Haha det var nog det törstigaste inlägget på länge. Snacka om att se bortom personen.

Hon måste vara oerhört glad att hennes beskrivning av brösten gjorde dig alldeles berörd. :)
  • Dragonkiller
    Anonym (BröstÄr) skrev 2019-03-16 22:29:58 följande:
    Haha det var nog det törstigaste inlägget på länge. Snacka om att se bortom personen.

Hon måste vara oerhört glad att hennes beskrivning av brösten gjorde dig alldeles berörd. :)
    Ja jag blev mkt berörd över dem!
  • Anonym (Mr)

[quote=79508908][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-03-16 10:52:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Du har mycket vackra bröst, förstår att du gillar att visa upp dom.

• Jo01

[quote=79508908][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-03-16 10:52:09 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt fina!!

• BalkanBoy85
    älskamigmucho skrev 2019-03-16 10:27:00 följande:

Mer påklätt så ingen blir upprörd....

Älskar det jag ser