stora tuttar
Tack! Det var snällt skrivet. :)
hoppas din man får ett varmt omhändertagande ikväll;)
Tack! Det var snällt skrivet. :)
Det ska han få, jag lovar. Bara han själv orkar efter en lång jobbdag så. Jag får väl be riktigt snällt annars. ;)
Ja, jag hoppas det. Han brukar inte vara så svårflirtad. :)
Hmm.. hade tänkt vara naken men jag ska fundera på det. Kanske är sexigare med fina underkläder. Tack för tipset.
Tji fick jag. ;)
Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...
Tji fick jag. ;)
Han skickade nyss ett sms om att han måste jobba över. Jag packar väl tillbaka de planerade underkläderna i garderoben igen då...
Bh som bara sitter under bysten, upp till strax under bröstvårtan. Och spetstrosor i hipstermodell
Bh som bara sitter under bysten, upp till strax under bröstvårtan. Och spetstrosor i hipstermodell
Skönt att de kunde glädja någon ikväll i alla fall. :) Gällande mina spänningar så sparar jag nog dom till honom att släppa på. Förhoppningsvis ska det inte dröja allt för många dagar. Imorgon är han ledig om jag minns rätt. Längtar
Så länge du inte har en fru som du lämnar utanför duschen i sin ensamhet så är det fritt fram. ;)
[quote=78547632][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2018-03-13 14:50:39 följande:[/quote-nick][/quote]
vilka härliga stora o fina bröst:)
tänk o få leka lite med dom;)
vackert!
God morgon :) mums va goa de ser ut.
[quote=78669620][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-28 01:39:33 följande:[/quote-nick][/quote]
åhh komsikomsi;)
väldigt sexigt
[quote=78669620][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-28 01:39:33 följande:[/quote-nick][/quote]
ligger o väntar på dig under täcket????
varm o sten hård;)
ligger o väntar på dig under täcket????
varm o sten hård;)
[quote=78672625][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-04-29 09:03:02 följande:[/quote-nick][/quote]
mmmums;) mina läppar som mjukt sluter sig över o min vispande tunga som leker över dina styva bröstvårtor;)
[quote=79750430][quote-nick]Anonym (Cindy) skrev 2019-07-11 09:40:17 följande:[/quote-nick][/quote]
mmmm tuttar;) välformade o vackra
grattis till dig;)