• smeden75

stora tuttar

Anonym (BröstÄr) skrev 2018-02-07 23:08:20 följande:

Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.

Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.

Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.

Sanningen svider ibland.

Ha ha. Nej jag frågar verkligen inte alla om att skicka pm.. Och bara för att man vill pm:a betyder det verkligen inte att man tokraggar.. Du får jättegärna föra statistik över hur många jag frågar om pm..Och du får tycka exakt vad du vill och det respekterar jag.. Men tro inte för en sekund att du vet mina motiv till att pm:a eller hur jag är som person! Ha en fin kväll/natt..=)
  • smeden75
    Finlandia64 skrev 2018-02-07 23:28:39 följande:

Sanninge...vad vet du vad som är sant..

Ja vad vet jag.. Skönt att det finns folk som håller ordning här inne iallafall.. Visste verkligen inte att man bara fick prata med en tjej som kille, men att som tjej får man tydligen snacka med alla.. Och jag trodde jag var singel och bestämde själv.. Jösses!
  • smeden75
    Anonym (BröstÄr) skrev 2018-02-07 23:08:20 följande:

Det är skillnad att ge komplimanger och att be alla skicka pm ibland till flera om dagen. Det är desperat.

Som kvinna så tycker jag det är patetiskt och inte speciellt attraktivt.

Bara att gå tillbaka och kolla på dina inlägg så ser man vilken törstig en du är.

Sanningen svider ibland.

Är tjejerna upptagna så respekterar jag det och skulle heller aldrig tjata på någon.. Men men du verkar ha stenkoll!
  • smeden75
    Clark73 skrev 2018-02-08 20:18:53 följande:

Jag tycker att det är hårda ord mot smeden 75,  han har väl inte raggat mer än någon annan, och om så är fallet  så är det väl upp till honom vad han gör.

Han sårar inte någon brud å han är ärlig, han är inte annonym, så vill du honom något så kan du skicka pm till honom å diskutera med honom via pm.

Nä nu ska vi inte ha några ledsna miner, nu hoppas jag på att vi får se lite goda bröst istället :)

Tack Clark 73 =)... Men det är lugnt.. Hade kritiken vart befogad så visst då hade jag tagit åt mig.!
  • smeden75
    jagärelsa skrev 2018-02-08 20:20:13 följande:

Håller med dig.

=) tack
  • smeden75
    jagärelsa skrev 2018-02-08 20:20:13 följande:

Håller med dig.

=) tack
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-08 16:41:59 följande:

Jag bestämmer inte vad du skriver och tycker (tyvärr). Då hade det inte kommit ut så korkade meningar. Jag poängterade enbart att du är jävligt tjatig och tragglar med varenda brud och varenda bild. Hur desperat får man bli egentligen!? Läs alla kommentarer ovan, plocka ut huvudet ur röven och vakna upp för fan.

Ditt argument är att jag skriver kommentarer på bilder?

Okej då vet jag.. Du verkar ha krypin in totalt i röven.. Lägg ned nu... Läs inte mina inlägg det är mitt tips.. Ha en fin. Kväll/helg!
  • smeden75

En stilla undran,till er som har stört er på mig (mer parten killar) på vilket sätt har jag gjort er nått ont? Ni tjejer som har kommenterat! Har jag på något sätt behandlat er illa? Ja jag ger (vad jag hoppas uppmuntrande kommentarer och i vissa fall frågar jag om pm) jag tjatar aldrig på tjejer, jag hoppas att jag är respektfull (är jag inte det så hoppas jag att jag får höra det).. Vad exakt är det jag har gjort fel menar ni?

Jag tycker att jag har en sund ton här inne, ger uppmuntrande kommentarer till er tjejer som lägger ut bilder!

Bara för att jag kommenterar en bild så betyder det inte att jag vill ligga med allt och alla..jag vill däremot ge positiv respons.. Har jag sårat nån ber jag verkligen om Ursäkt!

Så haters gonna hate!

• smeden75
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-10 09:34:24 följande:

Onej det här känns ju inte alls tjatigt!

Ha ha ha kul att jag ändå sysselsätter dig.. Herregud.. Get a life
  • smeden75
    Anonym (Amor) skrev 2018-02-10 13:20:09 följande:

Smeden 75

Familjeliv har alltid dragit till sig människor som får utlopp för sin egen avund och livsmisslyckanden.

De hoppar på andra för att få en kort stund av välbefinnande. Som narkomaner.

De är omöjliga att debattera med och svåra att ignorera.

Men det går om du vill.

Du verkar vara vettig och kör med öppna kort här på FL

Trevlig helg.

/ Amor

Jo jag har märkt det.. Och jag varken vill eller orkar lägga ned tid på dem..

Tack och det samma..trevligt att få höra positiva ord =)

Ha en fin lördag!
  • smeden75
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-02-11 21:44:19 följande:

Jag är naturligt smal så jag blev lika smal som jag var innan graviditeten. Jag tränar inte överdrivet mycket 

Skönt ju att få tillbaka sin gamla kropp utan att behöva slita på gym =)
  • smeden75

[quote=78465683][quote-nick]Anonym (DD) skrev 2018-02-13 18:05:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Grym snygg!

• smeden75
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-18 11:52:51 följande:

Svårt att knipa igen när det skall in samma gamla äckliga gubbiga sexreferenser varenda gång ni visar något fint.

Du menar som den här äckliga gubbiga sexreferensen...

Sluta för fan tro att du är bättre än alla andra.. Du är bara pinsam!

Anonym (Milfl­over)

#841 2018-02-05

Anonym (Nja) skrev 2018-02-05 06:46:14 följande:

Du vet att hon är gift va?

Ännu bättre ju. Det är dom absolut kåtaste och vildaste
  • smeden75
    Anonym (Milflover) skrev 2018-02-05 12:42:18 följande:

Ännu bättre ju. Det är dom absolut kåtaste och vildaste :)

Inte alls gubbiga och äcklig.. Ha ha ha
  • smeden75
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-18 12:06:54 följande:

Lägger in en bild istället :)

Det gjorde du helt rätt i =)
  • smeden75
    Anonym (Amanda) skrev 2018-07-24 23:49:37 följande:

Oj vilka fina bröst.. Blir ju nyfiken på resten av dig =)
  • smeden75
    Anonym (Bh) skrev 2018-08-30 08:23:52 följande:

Tjejer hur stora bröst har ni själv vill jag ha större bara 85b i dag

85b låter som en perfekt strlk annars ju =)
  • smeden75
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-08-30 15:57:08 följande:

Jag har också 85B och jag är jätte nöjd med mina bröst

Tycker 85 låter alldeles perfekt!
  • smeden75

[quote=79012214][quote-nick]Anonym (Amanda) skrev 2018-08-31 20:22:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Riktigt fina bröst =)

Svar på tråden stora tuttar