Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

stora tuttar

Anonym (Suck) skrev 2018-09-17 11:30:49 följande:

När jag pratade om överviktiga så kände du dig utpekad då? Varför? Jag nämnde dig inte ens. Hur kan du då ta åt dig?

För att jag har problem med vikten och kämpar med det dagligen.. och eftersom kommentaren kom efter min bild så tog jag åt mig, reagerade antagligen för snabbt och drog förhastade slutsatser,, men vikt är något som är känsligt för mig så beror på det
  • Anonym (J)
    Pope Joan II skrev 2018-09-17 13:31:56 följande:

Jag tycker att det synd om människor som J som fattar destruktiva beslut som förstås inte gör att hon mår bättre. Att du vill titta på bröst oavsett vad det kostar den som postar bilder på dem gör väl knappast dig till en särskilt beundransvärt altruistisk person. Snarare tvärtom. 

Jag lyckades ta mig ur den destruktiva banan när jag mötte exet.. men nu när man mår skit söker man sig till det man gjorde innan och ja det är ytligt och lär inte göra att jag mår bättre.. men för stunden mår jag bättre och det nöjer jag mig med för tillfället,

Okej stolthet kanske är fel ord men jag är väldigt nöjd över mina bröst och visar dem gärna.. även om det bara innebär anonyma kommentarer på ett forum
  • Anonym (J)
    Anonym (Ja) skrev 2018-09-17 15:13:20 följande:

Du ska vara stolt över både dig själva och dina fina bröst. Om du nyss blivit dumpad så tar det ju tid innan man kommer upp igen, då är det skönt att göra något som detta för att ta reda på om man är så värdelös som man känner sig. Om man då ser att någon tycker du är fin så känns ju livet lite bättre även om det bara är brösten som får beröm så är det ju en början. Så ser jag på det hela just i detta fallet. Jag tycker du har stora fina bröst iallafall och resten av dig är det säkert inget fel på iheller. Jag har alltid dragits till mulliga kvinnor, men den inre skönheten är det viktigaste i mina ögon.

Kram på dig och ta den tid du behöver för att må bra igen. O strunta i dem som gnäller, har själv varit i samma situation för 22-år sedan men det blev jäkla bra tillslut. ????

Tack känns skönt med en del positiv energi och någon som förstår mitt val av beteende, :)

Är som en berg och dalbana i måendet men förhoppningsvis vänder det snart.

Ska försöka strunta i dem som gnäller har dock som ni märker svårt att ignorera personer som pratar om mig och mitt liv.. jag är en tjej som inte skräms för att ta en diskussion och står upp för mig själv...
  • Anonym (J)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 14:24:15 följande:

Tycker du ska vara stolt över dig själv! Och givetvis ska du känna dig mer än nöjd med dina Stora vackra bröst!

Om du vill ha något mer än bara anonyma kommentarer är upp till dig och något du bestämmer helt själv.

Din vän Bröstlängtan

Tack så mycket :) känns skönt att ha stöd i flera
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-17 15:47:18 följande:

Sånna som du som lägger upp bilder och är otrogen för att du mår dåligt tänker bara på er själva och bättre mår då ? Kan lova att du mått dåligt i ditt förhållande med exet också ibland det göt alla och kan lova att du skämt ut dig själv med bilder och otrohet då med. Kanske där skon klämmer att det är slut ?

Är det mig du pratar om?
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-17 15:57:17 följande:

Ja

Okej... Du har inte den minsta aning om vem jag är eller mina värderingar, men kan säga att jag mådde väldigt bra i min relation och mådde jag dåligt så pratade jag med min partner... Jag var aldrig otrogen hade aldrig någon tanke på det, jag älskade/älskar honom och jag skulle aldrig kunna göra något mot honom... Så innan du öppnar munnen så tänk efter...

Har aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara otrogen det är bland det värsta jag vet...

Men det stödet jag hade i honom har jag inte i någon annan han såg bakom min fasad och fick mig att öppna upp mig nu sluter jag mig och pratar inte om saker som tynger mig.. så ja genom mitt beteende så flyr jag för några minuter men jag skulle aldrig någonsin gjort det om jag varit i ett förhållande...
  • Anonym (J)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 15:55:21 följande:

Stöd? Gamla gubbar som vill glo på pattar? Stöd får du av de som säger till dig att vara rädd om dig och inte vika ut dig när du inte mår bra, förstår du inte så pass att du kan skilja på vilka som vill dig väl och inte?

Mm kanske är så men anser inte att det är stöd när man försöker trycka ner mig, anser att man kan skriva det på bättre sätt i sådana fall,
  • Anonym (J)
    Anonym (Öh) skrev 2018-09-17 16:18:37 följande:

Men du kan väl inte på allvar tro att de medelålders och äldre än så männen här vill stödja dig på något annat sätt än sexuellt? Ni kan inte ha varit tillsammans en hel månad ens så med tanke på det så finns det väl gott hopp om att du kan "öppna upp dig" för någon annan igen. Dock tvivlar jag på att de som skriver till dig här och berömmer dina bröst är såna du tänker dig dem, det är nog inte de du vill ha. 

Vi var ihop i en månad, vet att det är en kort tid men en intensiv men innehållsrik tid med väldigt mycket känslor och vi levde i en seriös relation där vi träffat familjerna m.m. men förstår att det låter konstigt..

Jo men det kommer jag göra när allt det här lagt sig, det tror jag verkligen men just nu vill jag bara ha något att fördriva tiden med så man inte tänker så mycket på det man inte har m.m.
  • Anonym (J)
    Bröstlängtan skrev 2018-09-17 19:11:25 följande:

Finaste J!

Oavsett om det är människor här på FL som vill trycka ner dig eller ge dig stöd, så är det i slutändan du själv som måste sträcka på dig och inse att du duger precis som du är. Det handlar inte om dina bröst även om det för tillfället känns bra att män dyrkar dina behag. Jag förstår att du vill bli älskad för den du är.Tillfällig beundran för dina fysiska fördelar här på FL dämpar för stunden den värsta smärtan.

Jag förstår dig!

Precis som du bär jag på inre smärta och ledsnad. Att få se dina vackra bröst och att få kommunicera med dig här på FL får mig att må bättre.

Bara så du vet handlar det inte om sex. Jag är 48 år och skulle kunna vara din pappa!

Du är värd det bästa och jag hoppas du kan finna självförtroendet att förstå det!

Jag hjälper dig gärna och är ditt stöd nu och i framtiden!

Din vän Bröstlängtan

Tacksam för dina ord
  • Anonym (J)
    rufsig1980 skrev 2018-09-18 13:17:54 följande:

Jag tyckte dina bilder var sjukt fina. Helt otroliga bröst. Hoppas ingen tryckt ner dig här. För det finns så många som inte har annat än att göra än att klaga på andra. Tack för bilderna! Hoppas du har en bra dag!

Tack :) det var la några som gjorde det eller enligt dem var det deras sätt att få mig att inse att jag inte kommer må bättre av att lägga ut bilder på mig själv
  • Anonym (J)
    Anonym (Ja) skrev 2018-09-18 14:52:03 följande:

Håller med fullständigt. Mår man riktigt dåligt psykiskt så kan en sådan sak som att få bekräftelse på att hon har fina bröst vilket dem är utan att vara nån jäkla pervers snuskgubbe!! Jag vill henne allt väl och hoppas verkligen att hon lyckas ta sig upp igen o träffa någon som Älskar henne som den person hon är och inte bara för brösten. Såna typer kan fara o flyga.

Mm är något återkommande hos mig när jag mår dåligt att jag söker denna typ av bekräftelse och vet när jag mår bra att det är ett dåligt beteende och något jag inte bör göra..

Jag är tacksam över att de flesta här i vill mitt bästa, tack hoppas du har rätt, just nu känns det långt bort men har heller ingen brådska vill läka ordentligt så jag inte sätter mig i en dålig relation
  • Anonym (J)
    Clark73 skrev 2018-09-18 21:59:19 följande:

Det är väl inget dåligt betedde att lägga upp bilder på sina bröstet?

Kanske inte, men är ett litet destruktivt beteende och är väl inte helt bra..
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-18 22:26:02 följande:

Klart det är helt sjukt ju och har du man/pojkvän så är

Det otrohet

Mm men har man ingen pojkvän så???
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-18 22:31:03 följande:

Nog därför du inte har pojkvän

Uttala dig inte om något du inte vet...
  • Anonym (J)
    Anonym (S.P) skrev 2018-09-18 23:00:00 följande:

Det va det jag visste den tog va?

Konstigt när jag nyss har blivit lämnad... Men du saknar väl förståelse för andra människors mående..
Svar på tråden stora tuttar