• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-11-26 21:58:26 följande:

Hello snyggning...

Får man önska en bild motsvarande den som "bara jag" lade upp? (d.v.s topless ståendes) Tror även du skulle se rejält sexig ut på en sån bild, haha.

P.S Det gör inget om du lägger till ett par stövlar.

Blir med kläderna på..
  • Anonym (Emma)
    Anonym (TW) skrev 2017-11-27 23:46:31 följande:

Jag kan inte skicka bilder. Jag vet inte varför..

En liten fågel viskade att FL inte tillåter bilder som redan postats och sen raderats, gissar att även denna tråd råka ut för rensning, systemet känner igen bilder som postats innan. Du kan spara om bilden och posta igen.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Emma) skrev 2017-11-29 19:52:49 följande:

En liten fågel viskade att FL inte tillåter bilder som redan postats och sen raderats, gissar att även denna tråd råka ut för rensning, systemet känner igen bilder som postats innan. Du kan spara om bilden och posta igen.

Folk som vill se hennes tuttar om och om igen kan väl spara bilderna?
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Emma) skrev 2017-11-29 19:52:49 följande:
    Min bild som jag visade tidigare ligger kvar i tråden så alla bilder är inte borta
  • Anonym (Jim)
    Anonym (Amanda) skrev 2017-11-29 21:11:39 följande:

Wow vilka fina bröst du har Amanda. Dem vill man gärna känna och leka ;) med
  • Njutare R

[quote=78233394][quote-nick]Anonym (Barajag) skrev 2017-11-29 21:51:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Jättevackra former i de kläderna. Sexigt ;)

• Beetle
    Anonym (Barajag) skrev 2017-11-29 21:51:07 följande:
    Wow så läcker!
Svar på tråden stora tuttar