• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Gaskarl
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 21:48:17 följande:

Gaskarl: Tack men såg nu att jag kanske inte platsar här, har bara F:)

F är stort..
  • Gaskarl
    Anonym (Amanda) skrev 2018-02-04 21:58:43 följande:

Det har jag missat så då tackar jag för mig 

Tyckte du svarade ganska tråkigt för att dålig koll själv... Stanna du, dom gillar ju dig.
  • Anonym (MeandI)

Gaskarl: Tack! Fast jag hade faktiskt också missat att det var H el större som gällde här:)

• Gaskarl
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 22:03:57 följande:

Gaskarl: Tack! Fast jag hade faktiskt också missat att det var H el större som gällde här:)

Spelar väl ingen roll, eller hur. Jag tyckte Amanda hade fin mage på första bilden hon la upp idag och ville gärna se mer, men då får jag ett tyket svar. Det är väl ingen som bryr sig om det är F eller H-kupa... Fina stora tuttar är fina stora tuttar.
  • Anonym (MeandI)

Gaskarl: Håller verkligen med dig o bilden på Amanda var väldigt fin.

• Anonym (Ve)
    Sommar16 skrev 2017-09-16 12:03:34 följande:

Jaha, då kanske jag ska börja använda urringade tröjor då och då.. Jag har inte använt urringade tröjor så kan inte svara på hur andra kvinnor skulle reagera. Jag har tyckt att det har varit lite jobbigt med mina stora bröst. Har använt tröjor som gör att de ser mindre ut.. Jag vet inte varför..

Jag med. Jag hade B-kupa förut men sen blev de större och då blev alla mina vanliga toppar urringade helt plötsligt och män stirrade ihjäl sig, jag var inte bekväm eller van med det så ville inte ha mina toppar eller klänningar längre, så föredrar jag att vara vacker i figuren mer än att ha urringade och visa massa hud, jag vill vara en attraktiv helhet inte bara två meloner som sticker män i ögonen.
  • Tompamannen81

[quote=78434893][quote-nick]Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 21:43:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Detta är så jävla Nice! En slö söndag, så får man chansen att spana in dessa trevliga! Ha en skön kväll

• Clark73
    Anonym (MeandI) skrev 2018-02-04 21:43:50 följande:
    Du har riktiga meloner, det är inte utan att jag skulle vilja smaka på dom.....

Riktigt snygga!!!°
  • Anonym (MeandI)

Tompamannen81: Tack för uppskattningen.

Clark73: Det hade jag verkligen gillat om det är nått som får igång mig så är det sug o slick...

Svar på tråden stora tuttar