• Anonym (Tjej)

Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!

Hej!

Skulle bli väldigt glad ifall någon skulle vilja hjälpa mig Glad

Är en tjej som jobbar halvtid på ett skitjobb, ja det är ett jobb men jag orkar snart inte med det. Jag blir ofta sjuk och har fått problem med min nacke tack vare detta. Jag mår egentligen piss på detta jobb men jag hittar inget annat. Oftast är jag övertrött när jag kommer hem så det blir jobbigt att söka jobb men trots att jag söker får jag oftast inget svar eller när jag ringer och kollar så har dom ändå gått vidare med andra. Ja, ni vet ju hur det är. 

När jag var yngre så testade jag på att visa mig i cam, bara på skoj och tyckte väl att det mest var kul. Men jag tänker nu, kan jag börja med det igen och tjäna pengar på det..? Vet ju att andra gör så men går det verkligen att tjäna pengar på det..? 

Sen säger ju folk att det är olagligt. Är det det? Varför är det det? Vad kan hända om någon kommer på en liksom? 

Jag är en väldigt duktig tjej och detta skulle väl inte folk tänka om mig. Jag ser inte detta som något fult att göra, jag njuter inte av det direkt utan vill göra det för pengarnas skull. Inte för att vara sån men jag har en fin kropp som säkert skulle locka folk att kolla, jag är ung och smal med fyllig rumpa och bröst men hur hittar man folk som vill kolla? 

Hur går allt till liksom, vart hittar jag folk? Och dom ska ju betala innan jag visar, vart ska dom sätta in pengarna? Har hört om paypal (stavning?) men hur funkar det? Jag vill inte lura någon utan kommer visa efter betalning. Hur mycket bör man ta betalt isåfall?

Jättetacksam för svar! Ursäkta stavfel!

• Svar på tråden Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!
  • Anonym (Jaja...)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:17:37 följande:
    Hej!

Skulle bli väldigt glad ifall någon skulle vilja hjälpa mig Glad

Är en tjej som jobbar halvtid på ett skitjobb, ja det är ett jobb men jag orkar snart inte med det. Jag blir ofta sjuk och har fått problem med min nacke tack vare detta. Jag mår egentligen piss på detta jobb men jag hittar inget annat. Oftast är jag övertrött när jag kommer hem så det blir jobbigt att söka jobb men trots att jag söker får jag oftast inget svar eller när jag ringer och kollar så har dom ändå gått vidare med andra. Ja, ni vet ju hur det är. 

När jag var yngre så testade jag på att visa mig i cam, bara på skoj och tyckte väl att det mest var kul. Men jag tänker nu, kan jag börja med det igen och tjäna pengar på det..? Vet ju att andra gör så men går det verkligen att tjäna pengar på det..? 
    Vem vill glutta på nån liten brutta som mår piss och är oftast övertrött?

Men om en marknad finns och någon som vill fördärva sin karriär på att halv-prostituera sej, så visst, go for it. Men klaga bara inte om nån känner igen dej som den slinka du gör dej till.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 11:21:37 följande:
    Vem vill glutta på nån liten brutta som mår piss och är oftast övertrött?

Men om en marknad finns och någon som vill fördärva sin karriär på att halv-prostituera sej, så visst, go for it. Men klaga bara inte om nån känner igen dej som den slinka du gör dej till.
    Man ser ju knappast att jag mår piss och är övertrött man får väl göra sig till lite om det ska funka, inte så att man ska sitta och hänga i cam.

Jag tycker som sagt inte att det är så fult att göra detta. Och skulle nu någon känna igen mig, vilket jag har svårt att tro så skulle det inte vara en katastrof för mig. 
  • Mysmicke

Hej du,

det låter som en väldigt tråkig situation du hamnat i - jag förstår din frustration och ångest. Man kan vara sur över att samhället inte låter dig ha alternativa vägar till nya yrken men det hjälper ju inte dig nu. Som du säkert förstår måste man ju vara väldigt försiktig om du skall gå den vägen - både för din egen säkerhet och för ditt välmående. Självklart är ju rekommendationen att inte göra det men om du nu känner att du ändå vill måste du värna om din anonymitet väldigt mycket - det blir din väg ut när du inte vill längre. Sätt även upp tydliga principer som exempelvis att du aldrig, under några som helst omständigheter, träffar någon på riktigt. 

Ett alternativ är att få någon att stödja dig i din väg till nytt arbete. Du kanske har någon äldre vän som har erfarenhet av andra branscher än den som du jobbar i som kan coacha dig? Ett par samtal kan ofta hjälpa en en bit på vägen. Har du ingen får du gärna skicka pm till mig så kanske jag kan stödja lite.

Lycka till.

• Mysmicke

En sak till... Det finns gott om sätt att ta emot betalningar på som är anonyma - titta gärna på Paypal eller liknande. Var gärna tydlig i annonser på adoos etc vilka villkor som gäller, vad du inte vill gå med på etc.

• Anonym (Tjej)
    Mysmicke skrev 2014-05-14 11:27:55 följande:
    Hej du,

det låter som en väldigt tråkig situation du hamnat i - jag förstår din frustration och ångest. Man kan vara sur över att samhället inte låter dig ha alternativa vägar till nya yrken men det hjälper ju inte dig nu. Som du säkert förstår måste man ju vara väldigt försiktig om du skall gå den vägen - både för din egen säkerhet och för ditt välmående. Självklart är ju rekommendationen att inte göra det men om du nu känner att du ändå vill måste du värna om din anonymitet väldigt mycket - det blir din väg ut när du inte vill längre. Sätt även upp tydliga principer som exempelvis att du aldrig, under några som helst omständigheter, träffar någon på riktigt. 

Ett alternativ är att få någon att stödja dig i din väg till nytt arbete. Du kanske har någon äldre vän som har erfarenhet av andra branscher än den som du jobbar i som kan coacha dig? Ett par samtal kan ofta hjälpa en en bit på vägen. Har du ingen får du gärna skicka pm till mig så kanske jag kan stödja lite.

Lycka till.
    Tack för dina tips och råd. Jag vill ju förstås ha ett riktigt arbete egentligen, såklart. Men känner att jag verkligen inte orkar med mitt jobb längre och har funderat länge på att säga upp mig. Då går jag tillbaka till arbetsförmedlingen och får ut ca 5000:- och då tänker jag att samtidigt som jag söker jobb, vilket jag ska fortsätta att göra så kan jag ju syssla med detta, bara för att få in lite extra. 

Tack!
  • Anonym (Jaja...)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:25:11 följande:
    Man ser ju knappast att jag mår piss och är övertrött man får väl göra sig till lite om det ska funka, inte så att man ska sitta och hänga i cam.

Jag tycker som sagt inte att det är så fult att göra detta. Och skulle nu någon känna igen mig, vilket jag har svårt att tro så skulle det inte vara en katastrof för mig. 
    Nej, det skulle inte vara en katastrof för dej. Du har redan vant dej vid tanken att du är en semi-prostituerad och en slinka.

Jag skulle nog dumpa dej om jag var din nye pojkvän och det kom fram att du gör, gjort, det här.

Lustigt att män som tittar på sånt här blir kritiserade av feminister men att kvinnor som producerar sånt här är det bara synd om - av samma feminister...
  • Anonym (Tjej)
    Mysmicke skrev 2014-05-14 11:32:31 följande:
    En sak till... Det finns gott om sätt att ta emot betalningar på som är anonyma - titta gärna på Paypal eller liknande. Var gärna tydlig i annonser på adoos etc vilka villkor som gäller, vad du inte vill gå med på etc.
    Ska kolla lite extra på paypal, har bara hört talas om det lite grann. Men får man lägga upp såna här annonser..? Vissa säger ju att man inte får syssla med sånt här men annars ska jag kolla det!
  • mindaa

Bor du i sthml och kan göra mer än att visa sig så kan vi prata.

• Mysmicke
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:33:08 följande:
    Tack för dina tips och råd. Jag vill ju förstås ha ett riktigt arbete egentligen, såklart. Men känner att jag verkligen inte orkar med mitt jobb längre och har funderat länge på att säga upp mig. Då går jag tillbaka till arbetsförmedlingen och får ut ca 5000:- och då tänker jag att samtidigt som jag söker jobb, vilket jag ska fortsätta att göra så kan jag ju syssla med detta, bara för att få in lite extra. 

Tack!
    Med lite stöd och råd kanske du kan söka jobb under tiden du har kvar det du jobbar med nu? Alternativt kanske du kan bli sjukskriven om du är fysiskt eller mentalt drabbad av det jobb du har så du får tid att hitta nytt. Tänk på alternativen.

Jag tror att du i framtiden kommer tycka anonymiteten varit viktigare än du tycker nu. Helt plötsligt är du kanske i en position (typ kändis) där du blir granskad, bra att ha ett rent förflutet då. 

Som sagt, pm:a gärna.
  • Mysmicke
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:35:46 följande:
    Ska kolla lite extra på paypal, har bara hört talas om det lite grann. Men får man lägga upp såna här annonser..? Vissa säger ju att man inte får syssla med sånt här men annars ska jag kolla det!
    Nja, att köpa prostituerade tjänster är förbjudet men jag tror inte att detta faller inom begreppet prostitution enligt lagen. Dessutom är det köparen som drabbas, inte du. Tror jag. 
Svar på tråden Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!