• Anonym (Tjej)

Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!

Hej!

Skulle bli väldigt glad ifall någon skulle vilja hjälpa mig Glad

Är en tjej som jobbar halvtid på ett skitjobb, ja det är ett jobb men jag orkar snart inte med det. Jag blir ofta sjuk och har fått problem med min nacke tack vare detta. Jag mår egentligen piss på detta jobb men jag hittar inget annat. Oftast är jag övertrött när jag kommer hem så det blir jobbigt att söka jobb men trots att jag söker får jag oftast inget svar eller när jag ringer och kollar så har dom ändå gått vidare med andra. Ja, ni vet ju hur det är. 

När jag var yngre så testade jag på att visa mig i cam, bara på skoj och tyckte väl att det mest var kul. Men jag tänker nu, kan jag börja med det igen och tjäna pengar på det..? Vet ju att andra gör så men går det verkligen att tjäna pengar på det..? 

Sen säger ju folk att det är olagligt. Är det det? Varför är det det? Vad kan hända om någon kommer på en liksom? 

Jag är en väldigt duktig tjej och detta skulle väl inte folk tänka om mig. Jag ser inte detta som något fult att göra, jag njuter inte av det direkt utan vill göra det för pengarnas skull. Inte för att vara sån men jag har en fin kropp som säkert skulle locka folk att kolla, jag är ung och smal med fyllig rumpa och bröst men hur hittar man folk som vill kolla? 

Hur går allt till liksom, vart hittar jag folk? Och dom ska ju betala innan jag visar, vart ska dom sätta in pengarna? Har hört om paypal (stavning?) men hur funkar det? Jag vill inte lura någon utan kommer visa efter betalning. Hur mycket bör man ta betalt isåfall?

Jättetacksam för svar! Ursäkta stavfel!

• Svar på tråden Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 11:33:22 följande:
    Nej, det skulle inte vara en katastrof för dej. Du har redan vant dej vid tanken att du är en semi-prostituerad och en slinka.

Jag skulle nog dumpa dej om jag var din nye pojkvän och det kom fram att du gör, gjort, det här.

Lustigt att män som tittar på sånt här blir kritiserade av feminister men att kvinnor som producerar sånt här är det bara synd om - av samma feminister...
    Du är rolig du. Ser inte detta som någon riktig prostitution, visst det är sex man säljer men det är ju inte på riktigt egentligen.

Jag har en pojkvän så det behöver du inte oroa dig för Flört 

Tycker inte illa om män som köper shower, bara alla är med på vad som gäller så ser jag faktiskt inte vad problemet är.
  • Itpoh6

Det finns såvitt jag vet inget förbud mot det. PayPal får du inte använda till sådana aktiviteter, det står i deras avtal. När jag gjorde camshower lånade jag bankkontot till en manlig bekant. Vi har fin banksekretess i Sverige och det är relativt svårt att få ut informationen om vem som äger ett konto. Om någon ändå skulle lyckas gräva fram det, kommer det en killes namn och då slutar de flesta att forska. Baksidan är att det tar en dag innan betalningen syns, om man inte har samma bank.

Sätt dig in lite i brandvägg, VPN och andra former av skydd. Det sista du vill är att någon spårar ditt IP och tar fram din identitet eller geografiska position den vägen.

Fundera på din anonymitet. Största risken är att visa ansiktet, unika ärr, tatueringar osv. Det är inga problem att ta skärmbilder eller att spara en film från hela sessionen. Ett par timmar senare finns ditt ansikte överallt och internet glömmer aldrig.

Lycka till!

• Anonym (Tjej)
    Itpoh6 skrev 2014-05-14 11:45:20 följande:
    Det finns såvitt jag vet inget förbud mot det. PayPal får du inte använda till sådana aktiviteter, det står i deras avtal. När jag gjorde camshower lånade jag bankkontot till en manlig bekant. Vi har fin banksekretess i Sverige och det är relativt svårt att få ut informationen om vem som äger ett konto. Om någon ändå skulle lyckas gräva fram det, kommer det en killes namn och då slutar de flesta att forska. Baksidan är att det tar en dag innan betalningen syns, om man inte har samma bank.

Sätt dig in lite i brandvägg, VPN och andra former av skydd. Det sista du vill är att någon spårar ditt IP och tar fram din identitet eller geografiska position den vägen.

Fundera på din anonymitet. Största risken är att visa ansiktet, unika ärr, tatueringar osv. Det är inga problem att ta skärmbilder eller att spara en film från hela sessionen. Ett par timmar senare finns ditt ansikte överallt och internet glömmer aldrig.

Lycka till!
    Tack för bra råd och synpunkter!

Svårt det där med betalningen, har hört att paypal är bra men visste inte om att man inte får använda det till detta. Har inte kollat runt så mycket än så ska börja med det. Varför skulle jag inte kunna använda mitt eget? Eller jag menar, vad händer då? Eftersom det inte finns något förbud mot att göra sånt här men det kanske finns andra risker med det? Kan folk få reda på vem som äger det? Ursäkta dumma frågor men är så kass på detta. 

Har funderat på det med anonymitet, vill väl helst inte att framtida jobbkollegor eller föräldrar ska få veta detta. Har funderat på mask men man kanske blir bortvalt då? Har inga tatueringar eller liknande på kroppen så just det blir inga problem. 

Tack!
  • Anonym (Jaja...)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:39:59 följande:
    Du är rolig du. Ser inte detta som någon riktig prostitution, visst det är sex man säljer men det är ju inte på riktigt egentligen.
    Jag har en pojkvän så det behöver du inte oroa dig för Flört 
    Jaja, det brukar heta så. "Jag är inte riktigt prostituerad, jag bara säljer sex."

Så vad säger din pojkvän? Är han med på noterna? Får han dina tjänster gratis eller...?
  • AstridH
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 13:33:13 följande:
    Jaja, det brukar heta så. "Jag är inte riktigt prostituerad, jag bara säljer sex."

Så vad säger din pojkvän? Är han med på noterna? Får han dina tjänster gratis eller...?
    Men hon ska ju bara ha camshower? Hur blir det att sälja sex?

För övrigt så tror jag att de flesta feminister är okej med att folk säljer (riktigt) sex, vare sig de är män eller kvinnor. Du är fri att bestämma över vad du gör med din kropp. Problemet uppstår när människor, vare sig det är män eller kvinnor, utnyttjar att du kanske är i en knivig ekonomisk situation och egentligen inte har något direkt val annat än att sälja dig själv. När det kommer till att köpa sex så kan man ju aldrig riktigt veta om man egentligen skadar den individ man köper av, och därför är många feminister emot sexköp men helt okej med att man säljer. Människor som inte har något annat val ska såklart inte bestraffas för att de sålt sig själva, därför är det lagligt att sälja.
  • Anonym (Jaja...)
    AstridH skrev 2014-05-14 13:46:42 följande:
    Men hon ska ju bara ha camshower? Hur blir det att sälja sex?

Vad tror du killen gör i andra ändan? Studerar anatomi till sin läkarexamen?
    Tänk tanken att hon är helt påklädd, hur många killar skulle vara intresserade då?
    Självklart handlar det om sex!

Sverige är ett av dom länder där prostitution är tillåtet. Det är köpandet som är olagligt.
    Tänk om det vore lagligt att sälja heroin, men att det är olagligt köpa.
    Eller att det vore lagligt att sälja stöldgods, men olagligt att köpa?
    En mycket hycklande inställning, enligt min mening. Att kvinnor skulle vara sex-varor som det dock är olagligt att köpa.

Menn som jag skrev i mitt första inläg i tråden "Men om en marknad finns och någon som vill fördärva sin karriär på att halv-prostituera sej, så visst, go for it." Transaktionen är överenskommen av två vuxna människor och därmed borde det inte finnas några problem.

Bara det att den ena kallas för hora och den andra för torsk visar vad vi medborgare tycker om saken.
    Så visst, men gnäll inte när konsekvenserna kommer i kapp dej.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 13:33:13 följande:

Men jag säljer ju inte sex på det sättet. Det är liksom via en skärm och jag ser det inte som en så stor sak då. Jag skulle aldrig sälja sex på riktigt. 

Han har inga problem med det, han tänker som jag i detta. Jag gör inte detta för att jag mår dåligt eller behöver bekräftelse. Jag är trött på mitt jobb och skulle detta funka så skulle jag se det som en bra grej. 
  • Anonym (?)

Hur har du tänkt att man ska kontakta dig? :)

• AstridH
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 13:58:53 följande:
    Vad tror du killen gör i andra ändan? Studerar anatomi till sin läkarexamen?
    Tänk tanken att hon är helt påklädd, hur många killar skulle vara intresserade då?
    Självklart handlar det om sex!

Sverige är ett av dom länder där prostitution är tillåtet. Det är köpandet som är olagligt.
    Tänk om det vore lagligt att sälja heroin, men att det är olagligt köpa.
    Eller att det vore lagligt att sälja stöldgods, men olagligt att köpa?
    En mycket hycklande inställning, enligt min mening. Att kvinnor skulle vara sex-varor som det dock är olagligt att köpa.

Menn som jag skrev i mitt första inläg i tråden "Men om en marknad finns och någon som vill fördärva sin karriär på att halv-prostituera sej, så visst, go for it." Transaktionen är överenskommen av två vuxna människor och därmed borde det inte finnas några problem.

Bara det att den ena kallas för hora och den andra för torsk visar vad vi medborgare tycker om saken.
    Så visst, men gnäll inte när konsekvenserna kommer i kapp dej.
    Om killen är okej med det, spelar det någon roll vad han gör? Somliga människor har öppna förhållanden. Så länge båda är okej, vad gör de att de har sex med andra?

Oavsett om någon betalar för det eller inte, så är det olagligt att bruka heroin och stjäla. Det är inte olagligt att ha sex. För många människor är kanske kroppen det enda de har av värde, det enda de KAN sälja. I en sådan situation funkar det inte att bestraffa människor som säljer sin kropp. De flesta som säljer sex är nämligen inte som TS - de har inte ett val, ett jobb att sluta. Många har dessutom varit utsatta för övergrepp under sin barndom och säljer sex för att de tror att det är det enda de duger till. Vi pratar alltså om till största delen psykiskt sjuka och ekonomiskt samt socialt utsatta individer. Varför vill du sätta dessa människor i fängelse?

För övrigt så har man väl kommit fram till att det är fler män som säljer sex än kvinnor? Till antalet, alltså. När det kommer till tid, så säljer sig kvinnor ofta längre och mer systematiskt.
  • Anonym (Jaja...)
    AstridH skrev 2014-05-14 14:27:32 följande:
    Om killen är okej med det, spelar det någon roll vad han gör? Somliga människor har öppna förhållanden. Så länge båda är okej, vad gör de att de har sex med andra?

Oavsett om någon betalar för det eller inte, så är det olagligt att bruka heroin och stjäla. Det är inte olagligt att ha sex. För många människor är kanske kroppen det enda de har av värde, det enda de KAN sälja. I en sådan situation funkar det inte att bestraffa människor som säljer sin kropp. De flesta som säljer sex är nämligen inte som TS - de har inte ett val, ett jobb att sluta. Många har dessutom varit utsatta för övergrepp under sin barndom och säljer sex för att de tror att det är det enda de duger till. Vi pratar alltså om till största delen psykiskt sjuka och ekonomiskt samt socialt utsatta individer. Varför vill du sätta dessa människor i fängelse?

För övrigt så har man väl kommit fram till att det är fler män som säljer sex än kvinnor? Till antalet, alltså. När det kommer till tid, så säljer sig kvinnor ofta längre och mer systematiskt.
    Som sagt - om båda parter är överens så är det deras beslut, ingen annans. Jag tycker lagen är fel som den är formulerad. Endera ska köpa och sälja sex vara fullt tillåtet, eller ska köpa och sälja sex var helt förbjudet. Allt däremellan är hyckleri.

Så vill hon sälja sex så visst, men inser hon de långsiktiga konsekvenserna? Jag tror inte det.
  • AstridH
    Anonym (Jaja...) skrev 2014-05-14 15:02:13 följande:
    Som sagt - om båda parter är överens så är det deras beslut, ingen annans. Jag tycker lagen är fel som den är formulerad. Endera ska köpa och sälja sex vara fullt tillåtet, eller ska köpa och sälja sex var helt förbjudet. Allt däremellan är hyckleri.

Så vill hon sälja sex så visst, men inser hon de långsiktiga konsekvenserna? Jag tror inte det.
    Jag tror att man måste tänka på makten som en sexköpare besitter vs. sexsäljarens position. Så som det ser ut idag så kan prostituerade söka hjälp utan att bli bestraffade och samtidigt kan man få fast några av de som köper. I de flesta fall tror jag inte att man åker dit på att köpa sex, bilden av en man som cirkulerar gatorna med sin bil i jakt på lättklädda kvinnor sker inte riktigt längre. Nuförtiden får människor tag på sex via internet och där blir det svårare att spåra om ingen anmäler dig.

Äsch, ett par av mina vänner har testat sälja sex i ungdomen och det är ingenting de lider av idag. Riktigt sex, alltså, inte camshower.
  • milkimi
    Anonym (Tjej) skrev 2014-05-14 11:25:11 följande:
    Man ser ju knappast att jag mår piss och är övertrött man får väl göra sig till lite om det ska funka, inte så att man ska sitta och hänga i cam.

Jag tycker som sagt inte att det är så fult att göra detta. Och skulle nu någon känna igen mig, vilket jag har svårt att tro så skulle det inte vara en katastrof för mig. 

Sverige kan man blocka oftast. Tycker själv att det är ett roligt jobb ;)
  • Anonym (modellen)

Alltså. det är väl bara att köra på om du känner dig bekväm med det. Bestäm dina gränser och priser i förväg, o jämka inte på gränserna, inte åt något håll. Betalar de för att se få se fitta så se till att visa fitta.

Nu är jag själv då inte camtjej, utan modell för fotografer som tar bilder och numer mest filmar. Naket och gör även en del onanaiscener, men inget med annan modell, utan bara solosessioner. 

Sedan det där med att vara anonym, det undrar jag om det funkar. Kan funka för killar, men inte för tjejer. Kolla in lite porr så kan du ju lätt se att tjejer ser man alltid ansiktet, däremot är det rätt vanligt med filmer där män deltar men man inte ser ansiktet. 

Hur man hittar kunder etc. har jag ingen erfarenehet av. Jag blir fotad/filmad kanske tre gånger i månaden, du får nog jobba oftare, men då tjänar du säkert mer också.

Ja lite sammanfattning så  - go for it om du känner dig bekväm med att visa vad de önskar och betalar för. Försök inte lura dem eller lura av dem pengar, det tror jag bara slår tillbaka på dig. De som betalar för att få se fitta väntar sig också att du visar den rätt frikostigt, men får du inte pengarna så behåll kläderna på. 

• Svennep2

Klart om du har snygg kropp så visa du den bara. Kan så tjäna någon krona på det e de ju inte fel. Lycka till.

• Trevlig man

Ni är uppmärksamma på att tråden är 5 mån gammal?

Svar på tråden Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!