Ung tjej som vill sälja sig, hjälp!
Hej!
Skulle bli väldigt glad ifall någon skulle vilja hjälpa mig
Är en tjej som jobbar halvtid på ett skitjobb, ja det är ett jobb men jag orkar snart inte med det. Jag blir ofta sjuk och har fått problem med min nacke tack vare detta. Jag mår egentligen piss på detta jobb men jag hittar inget annat. Oftast är jag övertrött när jag kommer hem så det blir jobbigt att söka jobb men trots att jag söker får jag oftast inget svar eller när jag ringer och kollar så har dom ändå gått vidare med andra. Ja, ni vet ju hur det är.
När jag var yngre så testade jag på att visa mig i cam, bara på skoj och tyckte väl att det mest var kul. Men jag tänker nu, kan jag börja med det igen och tjäna pengar på det..? Vet ju att andra gör så men går det verkligen att tjäna pengar på det..?
Sen säger ju folk att det är olagligt. Är det det? Varför är det det? Vad kan hända om någon kommer på en liksom?
Jag är en väldigt duktig tjej och detta skulle väl inte folk tänka om mig. Jag ser inte detta som något fult att göra, jag njuter inte av det direkt utan vill göra det för pengarnas skull. Inte för att vara sån men jag har en fin kropp som säkert skulle locka folk att kolla, jag är ung och smal med fyllig rumpa och bröst men hur hittar man folk som vill kolla?
Hur går allt till liksom, vart hittar jag folk? Och dom ska ju betala innan jag visar, vart ska dom sätta in pengarna? Har hört om paypal (stavning?) men hur funkar det? Jag vill inte lura någon utan kommer visa efter betalning. Hur mycket bör man ta betalt isåfall?
Jättetacksam för svar! Ursäkta stavfel!