• Mikael03

Hjälp med enkät om sömn.

Hej! 

Jag är student och driver just nu ett projekt där jag behöver samla in initial information om människors sömnvanor. Jag hoppas att du har möjlighet att hjälpa mig med detta och fylla i enkäten via länken nedan. Det tar max 2 minuter att fylla i enkäten och är till stor hjälp för mig! 

https://podio.com/webforms/8081716/606148

Stort tack!

/Mikael

• Svar på tråden Hjälp med enkät om sömn.
  • Aniiee

Jag tittade, och hittade ett problem. Ett ganska stort problem, för mig. Frågorna Hur somna/sover/vaknar du? Behöver svaret: Olika från gång till gång. Kanske inte så många som gör det, men jag vet minst 3.... varav jag är en av de...

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Ellie
    Aniiee skrev 2014-05-14 22:52:54 följande:
    Jag tittade, och hittade ett problem. Ett ganska stort problem, för mig. Frågorna Hur somna/sover/vaknar du? Behöver svaret: Olika från gång till gång. Kanske inte så många som gör det, men jag vet minst 3.... varav jag är en av de...
    Ja precis. Jag somnar ibland på mage ibland på sidan och ibland på rygg. Jag växlar många gånger under natten och vaknar i lite olika ställningar.
Svar på tråden Hjälp med enkät om sömn.