• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • efefe
    Lattjo skrev 2014-05-15 17:51:43 följande:
    Haha, va? Hur jag går klädd på gymmet ska du skita i. Du får väl sluta glo på alla andra och göra det du borde göra när du är där, nämligen TRÄNA!
    Det är det man gör men det är fortfarande enormt störande att folk tror det är en massa attention fjortisar där som knappt  gymmar utan går runt och visar upp sig. För att störa alla andra. 
  • efefe

Slutligen är det en massa anabola 16 åringar med NEW ERA kepor och små linnen. 

• efefe
    Lattjo skrev 2014-05-15 18:02:22 följande:
    Då tycker jag det är mer störande med alla killar som har uppklippta linnen som hänger så man ser brösthår och allt hår under armarna. Och så gärna tighta shorts till det. Sen ska det stönas högt så ALLA tittar är dom lyfter sina vikter. Men man har ett val, jag väljer att inte bry mig ;)
    Bodybuilders (folks om inte fattat när dom ska sluta gymma) ser man ju automatiskt som hjärndött wt så där han man överseende. Däremot kan man inte ha överseende med tights alls. 
  • efefe
    Lattjo skrev 2014-05-15 18:11:34 följande:
    Du e ju rolig på riktigt :)
    När jag ser en kvinna i tights gå förbi mig blir det som en personlig provokation. Inte nog med det, sen ska fanskapen kolla i speglarna om man tittar på dem. Ändå sättet är att isolera sig i ett hörn på gymmet. 
  • efefe
    Mammis07 skrev 2014-05-15 17:57:30 följande:
    Aldrig
    Svårt att ta på sig mjukisbyxor? Det får man faktiskt ha på gymmet. 
  • efefe

Jag har också en trevlig rumpa men inte går jag runt och "skryter" i tights för att få uppmärksamhet. 

• efefe
    Lavskrikan skrev 2014-05-15 18:27:20 följande:

Sluta glo då?
    Ja jag brukar sitta i ett hörn och med ett lömskt leende glo på folk genom speglarna!. Eller inte. 
  • efefe

Jag tror inte den hur diskussionen kommer mycket längre. Men jag har åtminstone förmedlat mitt budskap. 

• efefe
    Pascal skrev 2014-05-15 18:58:11 följande:
    Du har inte tänkt på att det faktiskt finns ett syfte med att träna i tights? Nämligen att slippa ha nåt som slänger och far kring benen när man springer på löpbandet tex... För det andra så andas träningstightsen mycket bättre än tjocka mjukisbyxor.
    Så mitt tips blir deal with it.
    Tveksamt ett gammalt poplinställ skulle fungera minst lika bra som tights för medelsvenssons träningsnivå. Köp rätt längd. 
  • efefe
    Mamori skrev 2014-05-15 21:33:32 följande:
    Att titta lite i smyg på ett snyggt sätt är aldrig fel, däremot att råstirra är alltid fel Nästan oavsett sammanhang.

Där är det bekräftat! 

• efefe
    lille Birger skrev 2014-05-16 17:22:20 följande:
    Hur kommer det funka för dig att gymma i mjukisbyxor nu under sommaren?
    Vill du ev sluta posta en massa fetton i tråden? 
  • efefe

Aaah var just på gymmet, inte en tightsbyxa så långt ögat kunde nå! 

• efefe

Bara jag och min vackra spegelbild! Kan inte bli bättre tror jag. 

• efefe
    youarefools skrev 2014-05-16 23:27:53 följande:
    Precis mjukisar suger upp den lilla svetten som blir, Det blir inte mycket svett alls med mjukisbyxor för benen får andas. Till skillnad från då du har teäningsbyxor. Dom blir dyngsura och det onaturliga materialet ger säkert svamp...

Förtydligande: Det är inte materialet som ger svamp det är dom som ger materialet svamp Hahaha
  • efefe
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 11:05:03 följande:
    Massa trams
    Jag gillar också stönande gubbljud på gymmet. 
  • efefe

Man ska träna bra hårt för att svetten ska synas genom vanliga byxor. Antingen har ni för små byxor eller så är ni för feta och svettas enbart genom lågintensiv aktivitet. Inte ens efter 10 km löpning syns svett genom mjukisbyxor, herregud hur mycket tar ni i på gymmet? 

Svar på tråden Sluta gymma i tights !