• Anonym (calle)

Rakad mutta, men inte under armarna? What?!

Förra helgen var jag ute och följde med en tjej hem. Vi hamnade i sänghalmen och när hon tog av sig tröjan såg jag att hon var orakad under armarna och då antog jag såklart att hon var hårig där nere med, men jag var för full för att bry mig.
    Så förvånad blir jag när jag ser att muttan är helt slät! Hur tänkte hon där? Bara feminist under armarna eller?
    Kan någon tjej förklara please!?

• Svar på tråden Rakad mutta, men inte under armarna? What?!
  • Anonym (calle)

pufff

• fluu

Jaha, jag har tvärtom. Eftersom jag trivs så. Och vad har kroppsbehåring med feminism att göra?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Gredelina
    Anonym (calle) skrev 2014-05-16 21:48:51 följande:
    Förra helgen var jag ute och följde med en tjej hem. Vi hamnade i sänghalmen och när hon tog av sig tröjan såg jag att hon var orakad under armarna och då antog jag såklart att hon var hårig där nere med, men jag var för full för att bry mig. Så förvånad blir jag när jag ser att muttan är helt slät! Hur tänkte hon där? Bara feminist under armarna eller? Kan någon tjej förklara please!?

Hahaha, jag hade faktiskt undrat också.
  • Anonym (calle)
    fluu skrev 2014-05-16 22:13:25 följande:
    Jaha, jag har tvärtom. Eftersom jag trivs så. Och vad har kroppsbehåring med feminism att göra?
    Det vet väl alla att feminister är håriga? Är du bara feminist på muttan eller? Och varför rakar du inte allt när du nu inte verkar ha något emot hyveln?
  • Anonym (calle)
    Gredelina skrev 2014-05-16 22:14:04 följande:

Hahaha, jag hade faktiskt undrat också.
    Exakt! Du fattar vad jag menar!
  • Anonym (Jan)

Men herregud, hon kanske vill se ut så. Måste man ha en tanke bakom sin kroppsbehåring?!

• Anonym (calle)
    PrinsessanLeia skrev 2014-05-16 22:14:25 följande:
    Var och en gör som den vill.
    Jo, jag antar att vi lever i ett fritt land, men varför? Hon borde fattat att det är bättre med antingen eller så man vet vad det är för slags tjej.
  • Anonym (calle)
    Anonym (Jan) skrev 2014-05-16 22:17:15 följande:
    Men herregud, hon kanske vill se ut så. Måste man ha en tanke bakom sin kroppsbehåring?!
    Man har en tanke bakom allt! Annars hade man ju inte haft det så. Särskilt när hår på tjejer(inte på huvudet då) är ett slags statement.
  • fluu
    Anonym (calle) skrev 2014-05-16 22:16:14 följande:
    Det vet väl alla att feminister är håriga? Är du bara feminist på muttan eller? Och varför rakar du inte allt när du nu inte verkar ha något emot hyveln?
    Absolut. Inte. Läs på om vad feminism är, bara ett tips. Jag är feminist i hela mig. Och varför jag gör som jag gör har jag redan svarat på, jag trivs så.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Rakad mutta, men inte under armarna? What?!