• Gäst Tess

Veta kön Helsingborg

Ska på ultraljud den 2Juni
    stod i Hd för nån månad sedan att dom inte vill säga det till utlänningar,
    för dom gör abort om det är en flicka
    (inte alla) men att det har hänt, så dom har slutat säga könet...

Jag är illa berörd, för vi vill veta, jag har tyvärr inget svenskt efternamn men är född i sverige,
    mina föräldrar med!
    Men min sambo har svenskt efternamn..
    Har tid den 2a men inte hos alf denna gången, hade han på kub v12 och han förklara allt han kunde se,
    dock för tidigt och se kön då..
    Ska till Jesper nu och kommer vara v 18+4

Nån som fått veta efter den 5e april?

hd.se/familjeliv/2014/04/05/en-del-far-besked-andra-inte/

• Svar på tråden Veta kön Helsingborg
  • albastro

Inte helsingborg, men Landskrona.
    Här sa dom rakt ut när vi ville veta, och vi har ett efternamn som inte är helt svenskt.
    Men en väninna gjorde UL i hbg i slutet av maj, finskt efternamn och hon fick veta

• Gäst Tess
    albastro skrev 2014-07-14 22:40:55 följande:

Inte helsingborg, men Landskrona.
    Här sa dom rakt ut när vi ville veta, och vi har ett efternamn som inte är helt svenskt.
    Men en väninna gjorde UL i hbg i slutet av maj, finskt efternamn och hon fick veta

ångrar mig at jag inte tog en kvinnlig på lasarettet...

Har inte hört NÅTT positivt om dessa 2 män jag träffat och haft på Kub o Rul
  • albastro
    Gäst Tess skrev 2014-07-15 00:02:11 följande:
    ångrar mig at jag inte tog en kvinnlig på lasarettet...

Har inte hört NÅTT positivt om dessa 2 män jag träffat och haft på Kub o Rul
    Du kan inte få göra ett extra? Lider verkligen med dig, man vill ju ha någon som man känner förtroende för
  • MySecret

Det har inte med ditt efternamn att göra. Hbg vill inte gå ut med det, troligtvis pga könsaborterna. Men en del berättar ändå om de kan se :)

Du får helt enkelt hoppas att bebisen vill visa och att du får en som vill berätta :)

• fayefaye

Men ang det här med könsaborter. Får man ens göra abort så sent utan medicinsk indikation?

• MySecret
    fayefaye skrev 2014-07-15 15:09:04 följande:

Men ang det här med könsaborter. Får man ens göra abort så sent utan medicinsk indikation?

De hittar andra vägar
Svar på tråden Veta kön Helsingborg