• auster

Estelles kläder

Är det någon som begriper varför Victoria och herr Daniel alltid väljer samma kläder åt Estelle som queen Elizabeth av England bär? Det ser ju ut som flickstackarn är på väg till maskerad mest hela tiden! 

Jag är helt övertygad om att Maddy kommer klä den klart sötare och något smartare kusinen mer samtida och smakfullt.

• Svar på tråden Estelles kläder
  • Scoops

Din bild är jättestor! ( Kan du förminska den på något vis?)

Förutom det så tycker jag att de klär Estelle sååå fint. Verkligen ljuvligt.
    Madeleine har god stil och jag är övertygad om att hon kommer klä sitt barn fint hon med. Kanske väljer de olika stilar som du också är inne på. Däremot förstår jag inte hur du kan skriva att Leonore skulle vara smartare, fånigt att jämföra små barn på det viset....

• Arbetsvegan

Klär sig Drottning Elisabeth i svenska flaggan?  Förvånad
    Vojne, vojne... ur led är tiden.

• catgirl
    Arbetsvegan skrev 2014-05-18 02:21:34 följande:
    Klär sig Drottning Elisabeth i svenska flaggan?  Vojne, vojne... ur led är tiden.

• sextiotalist

Lite som jag var klädd när jag var liten.

Nu är det ju bilder vid representation. Så jag misstänker att privat har hon helt andra kläder.

• Amanda84

Jag tycker att hon har jättefina klänningar! Dessutom lär hon tumla runt i galonisar och gummistövlar när hon inte är på representation. Att markera med olika kläder beroende på om hon är i offentligheten eller privat, är ju faktiskt helt lysande ur pedagogisk synvinkel.

• sextiotalist

För övrigt så har jag en stark känsla av att Prinsessan Madeleine kommer nog vara en riktig modeslav när det gäller lilla Leonore. Hon bor ju i USA och kändisbarn i USA är knappt de man ser med praktiska kläder (när de syns officiellt).

Jag har en stark känsla av att svenska barn generellt är mer praktiskt klädda än amerikanska barn

• Fjärilslarv

för det första ts så bär du se över ditt eget språk. Kronprinsessan Victoria heter det och Prins Daniel och Prinsessan Madeleine är knappast Maddy.

Pinsamt!

Svar på tråden Estelles kläder