• auster

Estelles kläder

Är det någon som begriper varför Victoria och herr Daniel alltid väljer samma kläder åt Estelle som queen Elizabeth av England bär? Det ser ju ut som flickstackarn är på väg till maskerad mest hela tiden! 

Jag är helt övertygad om att Maddy kommer klä den klart sötare och något smartare kusinen mer samtida och smakfullt.

• Svar på tråden Estelles kläder
  • adina01

Hon har den typ av finkläder för småbarn som funnits i decennier inget konstigt alls, mina barn var klädda så vid festliga tillfällen för 25 år sedan, jag var klädd så för 50 års sedan, min mamma var klädd så för..

• dessan59

Det är fina kläder, men lite för mycket ibland. det här med namn, då skulle det övriga i kungafamiljen kallas 

Sillan (Silvia) Vickan, Madde, Chrisse och Phille och Soffan(Sofie) sist Chugge (Carl-Gustav den XVI) 

• Bellsam

Det där kan jag inte alls hålla med om. Hon har oftast väldigt söta och fina kläder. Ett axplock.

• MonaSundin

Hon ser ut att ha fått en släng av downs på många bilder.

Vafan det är ju en bebis, kläderna spelar väl förtusan ingen roll.

• viseversa

Tycker hon har fina kläder. Dock AVSKYR jag den där larviga rosetten dom envisas att sätta i håret på henne. Hon hade ju knappt något hår i början dessutom. Då såg det ännu larvigare ut!

• sextiotalist
    viseversa skrev 2014-05-19 08:57:29 följande:
    Tycker hon har fina kläder. Dock AVSKYR jag den där larviga rosetten dom envisas att sätta i håret på henne. Hon hade ju knappt något hår i början dessutom. Då såg det ännu larvigare ut!
    Ja, den rosetten är fånig, håller med.
    Annars verka hon vara klädd som vilket barn som helst, till vardag och till fest.
  • Dixie
    viseversa skrev 2014-05-19 08:57:29 följande:

Håller med, fina kläder - men rosetten är lite för mycket!
  • Alexi

Jag blev helt glad när hon bara hade ett litet hårspänne nu senast när de hade invigt nägon sagostig, ingen rosett, heja!

• gealach
    Fjärilslarv skrev 2014-05-18 09:36:17 följande:
    för det första ts så bär du se över ditt eget språk. Kronprinsessan Victoria heter det och Prins Daniel och Prinsessan Madeleine är knappast Maddy.

Pinsamt!
    Blogg: gealach.wordpress.com / Instagram: @gealach14
Svar på tråden Estelles kläder