Vid vilken ålder märkte du att du var...
... hetero?
... hetero?
Jag gar aldrig, aldrig tvekat att jag är hetero. Så yngre än 5?
Ja, man börjar väl känna dragning till motsatta könet i tonåren, så 11-15 röstade jag på, det var väl då jag började fundera och kolla lite extra på tjejerna. Samhället försöker tuta i barn att man ska känna sexualdrift tidigt vilket är helknasigt. Låt barn vara barn och slippa matas med slikt i första taget!
Inget jag behövt lägga märke till.
Alltid förälskad i killar, dvs i det motsatta könet. Aldrig funderat på något annat. Har inte känts viktigt att fundera över det heller. Förälskad i en kille vid sju första gången och sedan vidare allt efter jag blev äldre.
Min första förälskelse kom vid 6 års ålder. Före det funderade jag aldrig ens på sådant trams.
Märkligt nog anser homosexuella att det är ett val av livsstil.
Vet inte än. Är 30. Jag blir förälskad i båda kön, saknar ibland en kvinna att kramas med men vill ha sex med män? Vad är jag? Jag har också alltid varit pojkflicka och har anpassat mig och varit sådan som passat situationen bäst. En av grabbarna och samtidigt ogillad av de flesta tjejer.
Trodde jag bara gillade tjejer/var lesbisk som liten, var kär i första tjejen då jag var 6 år. Blev kär i första killen då jag var 10.
Blev kär i min första tjej för 4 månader sedan, är 42 år Så kan det gå, när inte den där jävla haspen är på
Minns att jag var kär i min kusin och min mammas kusins kille när jag var 2-3 år (han var snäll nog att leka med mig, och jag blev alldeles generad bara han var i rummet). Blev riktigt kär i Markus när jag var fyra på Kyrkis, och sedan har de bara bytt av varandra - Patrik, Hans, Magnus, Hans igen för en period, Håkan mfl... Blev ihop med en kille första gången när jag gick i åttan.