Hade en mystisk kuslig parapsykologisk upplevelse HJÄLP
Hej jag är en trevlig man på 21 jordsnurr igår var man ute med kompisgänget å cyklade runt och hade sig.. maj som det är så skiter jag i tumvantarna då jag anser mig klara denna nivå av kyla. Men icke, utan när vi cyklade runt bland stock & sten i stats skogen så började fingrana domna någon så förjävligt de va som att dom inte fanns ja kunde inte känna dom dom va helt vita. Helt döa. Men! Sen när vi cyklade in till stan där det upplevs som lite varmare sa min kompis Ingy att fan va stor skillnad det e i temperaturen i stan, mkt varmare. varpå mina fingrar tinade upp på ca 30 sec. alltså precis efter hon sa det. alltså den nivån av köld skador har jag aldrig upplevt inte ens när de e -20 grader. (och ja e köld skadad på händerna sen tidigare). men iaf tror ni ja har nån typ av telepatisk förmåga från gud? eller de nåt annat lömskt som lurar i bakgrunde? kanske bara tillfälligheter eller så är det Ingy som har en kuslig förmåga..? Hmm många frågor
diskussions punkter:
* är det kanske så att Ingy besitter någon typ av helig förmåga som gör att hon kan hela bara med tanke kraft. det mesta pekar på detta alternativ även om de finns någora flows med teorin. tex att ingen händelse av telepati bevisats? men men. vem vet? kommer osökt å tänka på bellmansgatan incidenten 2011 som har blivit ganska klassisk och berömd berättelse som skildrar telepatiska fenomen. Så de verkar finnas bevis iaf men som sagt : vem vet?
Det känns som att jag kan vara fånge i ett para psykologiskt maktspel där occulta krafter flyger runt i luften. eller så ha ja spelat lite för mkt diablo x) hahahah skämt åtsido så vet man aldrig men jag tror ja kan vara inbunden i någon typ av mystisk uppdagning av paranormala energier
lite matnyttig kunskap / info om telepati för er som kanske inte e så insatta i ämnet:P
Telepathy (from the Ancient Greek τῆλε, tele meaning "distant" and πάθος, pathos or -patheia meaning "feeling, perception, passion, affliction, experience")[3][4] is the purported transmission of information from one person to another without using any of our known sensory channels or physical interaction.
* är det kanske bara tillfälligheter??
vad tror ni kan ha hänt? Disskutera