• Anonym (ellen)

Pergotime.

Okej, får se hur dagarna blir. Än så länge känner jag ingenting. Känns bra att vara igång nu. Och en vecka kvar till vul. Hoppas kroppen svarar bra!!

• Anonym (ellen)

Håller tummarna för dig och du har ju kommit något längre....längtar till jag haft äl och bara har sista väntan kvar. Så olika det är, min gyn var väldigt noga med att boka vul. Blodprov tror jag inte kommer göras om jag inte specifikt frågar efter det. Känns bra ändå med vulet för då vet man ju ganska på en gång om det funkar eller inte. Jag hoppas ju så men kommer inte bli förvånad om inga blåsor växt.

• Anonym (ellen)

Ja gud ja, efter äl känner man efter och tror och hoppas på alla tecken... Dem borde ju ha lika system....men släppa massa ägg kan ju inte vara det normala. Inte av en tablett. Jag känner inget idag heller. Hoppas det händer nåt ändå.

• Anonym (ellen)

Hej, har du ingen aning om bim? Hoppas du lyckats på första. Jag tog sista tabletten idag. Har inga biverkningar ännu. Fick ont i magen idag men kanske det berodde på träningen. Väntar på vul nu.

• Anonym (ellen)

Allas vår eviga väntan. Segt är det.

• Anonym (ellen)

Var på vul idag. Jag har svarat på behandlingen och har ett ägg som var redo att brista. Och på em kände jag ont i magen och testade med ältest och fick en glad gubbe. Och ÄL-flytningar har jag oxå. Så glad nu. Jag förmodar att det var älsmärta idag eller har man det innan? Nu börjar iallafall två veckors väntan. Ska försöka att inte hoppas för mycket. Hur går det för er???

• Anonym (ellen)
    Anonym (ts) skrev 2014-05-31 16:21:25 följande:
    skönt att du fick äl =) vet inte hur det går för mig riktigt tog ett gravtest i morse men blev jätttttte svagt så vet inte, ha fått svaga test innan utan det b´varit något 

Men det låter ju som att ni lyckats tycker jag. Även om det är svagt så är det positivt. Testa digitalt om några dagar! Jag har fortfarande galet ont i magen. Hur länge kan man känna äl? När släpper ägget? Känner mig smått förvirrad. Ska få till det idag oxå ändå.
  • Anonym (ellen)

Haha...ja men man blir ju förvirrad! Ska se om glada gubben är borta imorn, då borde den ju ha varit. Tänker nog testa tidigast 14 dagar från igår ändå. Jag hoppas den var igår...men så jätteont både igår och idag. Hade jag inte varit på vul hade jag tänkt överstimuletad Men det var ju bara ett ägg där.

• Anonym (ellen)

Hur går det för er? Här är det bara lång väntan.

• Anonym (ellen)

Hoppas du testade för tidigt! När ska du testa igen? Vet nån om tiden mellan äl och bim ändras pga pergon?

• Anonym (ellen)

Vilken cykeldag är du på? Om nån annan vet om tiden mellan äl och bim kan ändras med pergon så tar jag tacksamt emot ett svar.

• Anonym (ellen)

Okej. Svårt att veta då. :-S

• Anonym (ellen)

Hur går det för dig Babyboom?

• Anonym (ellen)
    Anonym (ts) skrev 2014-06-05 09:36:05 följande:
    minus på gravtest idag , så lyckas nog inte denna gånegn heller =(

Skickar en stor kram! Och hoppas fortfarande att det var tidigt. Har det gått två veckor sen misstänkt äl?
  • Anonym (ellen)
    Anonym (ts) skrev 2014-06-08 17:49:28 följande:
    Vet inte när jag hade äl =(

Men fortsätter ni köra på varannan dag fortfarande. Det är ju så svårt när man inte testar. Jag vet ju ca för jag testat och hade ont i magen samtidigt som glad gubbe. Jag rekommenderar verkligen testen så vet man bim oxå på ett ungefär.
  • Anonym (ellen)

Tog ett negativt test nyss Så besviken.

• Anonym (ellen)

Kram Ts! Samma här, fick mensen. Hur gör ni nu? Ny kur eller paus?

• Anonym (ellen)

Långa väntan! Ska du göra vul? Blodprov? Eller är det bara att tuta och köra? Jag har fler kurer utskrivna men min gyn kräver vul så får snällt vänta till efter semestrarna är över... Så längre väntan här...

Svar på tråden Pergotime.