• Anonym (?)

Vad är kvinnligt för dig?

Ge exempel på vad som är kvinnligt för dig. Och kanske något också om vad som är okvinnligt.

• Svar på tråden Vad är kvinnligt för dig?
  • Anonym (Hej)

Brolle jr tycker jag är kvinnlig....

• Anton Chigurh
    När Hjärtamin kvinnaHjärta säger att hon älskar mig, och jag ser det i hennes ögon, hör det på hennes sätt att säga det, hela hennes kroppsspråk, att hon verkligen menar det, till 100 %. Det finner jag vara höjden av kvinnlighet. 

Äkta kärlek....ja, men också kvinnlighet, i sin äkta, genuina och sanna form. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jaded
    Philipsson skrev 2014-05-24 07:49:26 följande:
    Kvinnor som suger kuk även om de inte tycker om det, för att de tror att de måste, är okvinnliga.

Jag håller med.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Man 2) skrev 2014-05-23 19:20:26 följande:

Nja, kiss som sådant är ointressant. Det är inkontinensen, olyckorna som är det roliga. smile1.gif
    Roligt om en kvinna pinkar i byxorna vid ansträngning, och detta pga av sk ansträngningsinkontinens.....

Hur i helvete kan du finna en sån sak rolig !!!

En kackerlacka utan huvud har bättre humor än dig. Mannen 2. Och, som alla vet, så har jag aldrig fel i mina påståenden.
  • Jaded
    Anton Chigurh skrev 2014-05-24 13:32:15 följande:
    Roligt om en kvinna pinkar i byxorna vid ansträngning, och detta pga av sk ansträngningsinkontinens.....

En kackerlacka utan huvud har bättre humor än dig. Mannen 2. Och, som alla vet, så har jag aldrig fel i mina påståenden.

Nå här har du onekligen rätt iallafall, Anton. Puss och kram på dig.
  • Anton Chigurh
    Jaded skrev 2014-05-24 13:41:27 följande:

Nå, här har du onekligen rätt iallafall, Anton. Puss och kram på dig.
    Tack, å detsamma, Jaded WetKiss.gif

Nu jag har iofs alltid rätt...cool.gif
  • BengtH

Kvinnligt: att bry sig om sitt utseende, gilla kläder, matlagning, heminredning. Vara omtänksam och vårdande.

Okvinnligt-inte bry sig om sitt utseende, gå i trasiga kläder, okammat hår. 

Har stött på en lesbisk tjej som egentligen var rätt söt, men hennes kläder, gångstil, ovårdade hår gjorde henne väldigt okvinnlig.

• Anonym (Man 2)
    Anton Chigurh skrev 2014-05-24 13:32:15 följande:

Alla roas av olika saker. Alla har vi olika smak. Alla har vi våra egenheter. Deal with it.
  • Jaded
    Anonym (Man 2) skrev 2014-05-24 14:25:26 följande:
    Alla roas av olika saker. Alla har vi olika smak. Alla har vi våra egenheter. Deal with it.

Ja det har du ju rätt i rent allmänt men det här känns lite som att tända på något som sker på en annans bekostnad s a s. Skillnad om kvinnan ifråga själv tände på att kissa på sig. :/
Svar på tråden Vad är kvinnligt för dig?