• Skrutten

10 månaders bara gnäller

Hej alla! Vad är det för fel på min son? Han är 10 månader och drygt en vecka! Hela dagarna gnäller han å gnäller å gnäller! Han gnäller när vi äter, leker ja allt! Finns faktist inget som gör honom nöjd! Han sover bra på dagarna! Nätterna har blivit sämre! Vaknar mkt och är pigg ibland ledsen! Men allt som kommer ur den där söta munnen är konstant gnäll! Jag vet inte om han är trött alls ggr heller För han gäspar rätt ofta, även när han nyss sovit, så det är omöjligt å veta, Finns de fler som har de lika eller bör ja kolla upp detta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-23 08:43
    Kan flik in också att han har 7 tänder så det är inte det som är problemet! Så ter han sig inte såhär!

• Svar på tråden 10 månaders bara gnäller
  • Hoppfull84

det där komme rjag ihåg!
    det kom och gick i perioder, i två veckor lät min dotter gnnrrhhäääähh non stop om allt missnöjd och det där ljudet heeeeela tiden jag höll på att bli galen men så vips så var hon klar med det där och så fick jag äntligen tillbaka min glada tös igen!

såna där gnällfaser kom och gick kanske 4-5 gånger under första året och ibland hade jag gärna skickat henne till sibirien faktiskt, man blir galen på det där ljudet till slut när man kämpar och underhåller ohc hittar på och mutar och slår knut på sig själv och får bara det där gnället non-stop. men det går över!!
    försök ha styrka och försök se det komiska i det hela så ska du se att du snart får tillbaka din vanliga lilla kille igen!

• Hoppfull84

det enda annars är väl att kolla öronen, det kan ju vara ont i örat när de gnäller och gäspar, men är det inget fel på öronen så är det nog bara en gnällfas.

• elinvd

Sådär var min dotter i den åldern också precis innan hon började gå. Konstant gnällig. Men när hon väl började gå blev hon som en ny människa, mycket gladare direkt.

• Skrutten

Öronen känns de som de inte kan va! De kollades senast för em vecka sedan och då såg dom då Inget! Har funderat på de själv då han tar sig mkt på öronen med men de kan ju inte va de då dom kollade de, så de är säkert en grej han gör bara då! Jag hoppas innerligt att detta går över snart iaf! 😁

Svar på tråden 10 månaders bara gnäller