• Anonym (Sandra)

Vet du hur du ser ut i underlivet?

Jag födde barn för en månad sedan och har vid några tillfällen tittat mig själv i spegeln för att se hur det ser ut där nere efter förlossningen. När jag sedan pratat med kompisar om det, alltså hur man förändras och olika problem etc verkar de tycka att det är konstigt att jag visste hur jag såg ut innan! Är det konstigt? Innan fl har jag kollat mig själv i spegeln ett antal gånger, kan ha varit under sex med speglar inblandat, om jag har besvär som klåda kan jag ha kollat så det ser ok ut, osv. Kollar ni er i underlivet?

• Svar på tråden Vet du hur du ser ut i underlivet?
  • sextiotalist

Nej, ingen aning, jag har inte ens brytt mig.
    Att ha speglar när man har sex, inte en chans. Hade min sambo satt upp speglar i sovrummet, då hade det garanterat blivit nej till sex

• Knackamackadam

Något spegelsex har jag aldrig varit med om. Hur har du blandat in speglarna i sexet??? Däremot vet jag hur jag ser ut, både nu och förr.

• taquine

Har inte en susning hur jag ser ut "där nere" och har inget intresse av det heller. Herregud

If you're going trough hell, keep going/WC
  • La Lola

Javisst vet jag det.
    Kollade väl första gången när jag var tonåring typ.

Sen bryr jag mig inte hur jag ser ut. Det är rätt ointressant.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (självklart!)

Klart jag vet! Både före och efter förlossningarna. 

• Anonym (M)

Ja, följde Kamratpostens råd att kolla... nu gör jag det regelbundet för att kolla att det ser normalt ut, kolla vad som ser fel ut ifall nåt svider osv. Har även speglar i sexlivet men inte nån liten fickspegel för underlivet då utan en stor spegel bredvid sängen så vi kan se varandra helt Flört

• Anonym (Sandra)
    Anonym (M) skrev 2014-05-24 12:07:21 följande:
    Ja, följde Kamratpostens råd att kolla... nu gör jag det regelbundet för att kolla att det ser normalt ut, kolla vad som ser fel ut ifall nåt svider osv. Har även speglar i sexlivet men inte nån liten fickspegel för underlivet då utan en stor spegel bredvid sängen så vi kan se varandra helt

Jo det var större speglar jag menade med, alltså man kikar ju lite extra om man råkar stå bredvid spegeln i sovrummet.. Inte så att vi riggar upp speglar direkt. Verkar vara lite olika om folk vet hur de ser ut eller inte.. Jag tycker det är konstigt att inte titta, man är ju nyfiken..
  • Knackamackadam
    Anonym (Sandra) skrev 2014-05-24 17:51:08 följande:
    Jo det var större speglar jag menade med, alltså man kikar ju lite extra om man råkar stå bredvid spegeln i sovrummet.. Inte så att vi riggar upp speglar direkt. Verkar vara lite olika om folk vet hur de ser ut eller inte.. Jag tycker det är konstigt att inte titta, man är ju nyfiken..

Håller med dig. För mig är det helt självklart att jag ska veta hur jag ser ut. Det är ju min kropp!
  • Anonym (Bara efter)

Konstigt nog vet jag bara hur jag ser ut efter (misstänker försvagade väggar och begynnande framfall) men minns inte hur det såg ut innan...

Svar på tråden Vet du hur du ser ut i underlivet?