Kommer du gå i stringbikini i sommar?
Kommer du, kvinna, gå klädd i stringbikini i sommar?
Nej eftersom jag tycker att det är jättefult :)
Nä. Tror ingen annan på barnstranden kommer ha det heller. Gör sig dåligt bland blöjor, armpuffar och Piggelin...
Har nog inte sett en stringbikini live sedan -87. Är de tillbaka på riktigt?
Nej finns ingen plats för stringbikini, ska man sola bland folk så vill jag nog ha något mer på mig och ska jag sola helt ensam så kan jag lika gärna sola naken.
Ja, det kommer jag säkert ha. Jag har nästan alltid stringbikini, både hemma och utomlands eftersom jag hatar de bruna ränderna. Tipsar om www.wickedweasel.com, eller tangaland24.de för de mest vågade;).
Solig sommar på er!
Inte en chans! String är aldrig snyggt på någon.
Jag kommer ha det om det blir sol
Kanske, om jag hittar några (finns det någon som vet någon affär som säljer dem?), för att använda hemma i trädgården. Annars använder jag nog vanliga stringtrosor. Och nej, snyggt är det inte, men det är inte en stor vit rumpa ihop med en i övrigt solbränd kropp heller.
Finns bland annat på Nelly.com, annars finns det otaliga ställen utomlands man kan beställa utan problem om man vill ha lite mer utbud på. Tradera brukar ha ganska ofta med.
Jag vet inte om nelly.com har några riktiga string bikinis. Annars finna berrydog.com. De har mycket.
Jag vet inte om nelly.com har några riktiga string bikinis. Annars finna berrydog.com. De har mycket.
Dom har bara typ 3 modeller. Men de har en hel del "shrunk"-braslien bikinis om man vill ha lite kompromiss.
Det är supersvårt att hitta dem med eftersom man inte kan välja vilken modell man vill ha, skit dumt
Inte en chans! String är aldrig snyggt på någon.
Dom har bara typ 3 modeller. Men de har en hel del "shrunk"-braslien bikinis om man vill ha lite kompromiss.
Det är supersvårt att hitta dem med eftersom man inte kan välja vilken modell man vill ha, skit dumt