Inlägg från: Penida |Visa alla inlägg
  • Penida

Pappa tog självmord igår

Jag beklagar verkligen.
    Det glädjer mig att du har familj och vänner som underlättar för dig. Det finns inte ett rätt sätt att reagera och sörja. När min farmor gick bort som stod mig mycket nära grät jag inte på mycket länge, jag fortsatte på precis som vanligt. En dag, långt senare, brast det och jag grät som aldrig förr. Vi reagerar alla olika och du har rätt att vara arg, ledsen, likgiltig. Whatever. Om du inte känner att det räcker med din familj och dina vänners stöd, var inte rädd att kontakta en organisation för andra i samma situation eller söka professionell hjälp. Det är starkt att våga vara svag.
    Det gör mig hemskt ledsen att du tvingas genomgå detta, jag lider med dig men kan omöjligt förstå då jag inte varit där. Jag skickar en kram.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    sallybuse skrev 2014-05-24 14:09:13 följande:
    En stor kram från mig får du i denna sorgliga stund.Hjärta  Bli inte arg på din pappa.Han finns kvar i ditt hjärta hela ditt liv.
    TS har all rätt i världen att vara hur förbannad han vill. Det är inte på något sätt konstigt att känna ilska över ett självmord, det är inte fel att känna att det är en självisk handling. Det är inte vår sak att säga hur TS ska reagera.
    Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Pappa tog självmord igår