• Tin o Trolls mamma

Billiga duschdraperier!

Tänkte bara tipsa om att RUSTA nu säljer ut duschdraperier för 14:50:- Kanske inte världens snyggaste och bästa kvalitet, men "man får vad man betalar för". Vi köpte nyss ett vitt draperi med olikfärgade prickar på. Ringarna till upphängningen ingick. Ett tips bara om man vill göra om i badrummet med enkla medel.

Ekorren.

• Svar på tråden Billiga duschdraperier!
  • Tin o Trolls mamma

Precis.. Man kan ta ett av varje. Tror att det fanns 5 olika mönster, iaf på RUSTA här i stan. För 145:- får man 10 draperier, så man kan byta varje månad i nästan ett år.

Ekorren.

• therre

Jag är på väg till IKEA om ett par veckor o tänkte fynda till toan ett Näckten för en tjuga typ Tycker det är fint med transparent

• Ekorrfamiljen

Gillar också IKEAs duschdraperier. Kostar Näckten inte mer? När jag var där senast (för ett par månader sen) kostade det mycket mer.

Ekorren.

• Lejra

therre: tänk bara på att om du väljer näcken det transparenta att det är lite mindre än vanliga draperier! vi köpte det utan å kolla på storleken å hängde upp det här hemma å det saknas ca 20 cm på varje sida! *skratt* kan vara bra att veta ör sånt tänker man ju kanske inte alltid på!

• therre

darling -> haha. okey fast hur har ni erat duschdraperi? vi har vårat på kortsidan av badkaret (fast det går ju en bit ut, eftersom att det ska täcka öppna ytan en del också, brevid) om du förstår, svårt att förklara

• therre

btw, typ alla ikeas duschdraperier är 1,8 m breda och långa.

• Ekorrfamiljen

therre: Jo, det var det jag tänkte på. Hade för mig att det kostade 49:- eller så var det ett liknande. 49:- är ju inga stora pengar eg. men när man måste snåla så känns ju 15:- mer överkomligt.

Kram, Ekorren.

Svar på tråden Billiga duschdraperier!