• Habbi

Blir galen snart på rinnande snor!

Jag har blivit rejält förkyld, hosta, torr hals och min näsa rinner konstant. Jag snyter mig seriöst var 5/10 minut och har gjort det i över ett dygn nu. Ni kan ju tänka er hur röd och fin min näsa är just nu, och hur "skönt" det är.

Någon med tips på hur jag får bukt på detta snorande? Jag har tagit nässpray för annars är jag helt igentäppt. 

• Svar på tråden Blir galen snart på rinnande snor!
  • IsDimma

Jag tycker att det hjälper lite att skölja näsan med saltvatten när den håller på så. Det hjälper iaf mot min näsa när den bara rinner när det är mycket pollen ute. Blir jag förkyld så är jag numer helt täppt och får inte ut något alls.

• Habbi
    IsDimma skrev 2014-05-25 19:06:05 följande:
    Jag tycker att det hjälper lite att skölja näsan med saltvatten när den håller på så. Det hjälper iaf mot min näsa när den bara rinner när det är mycket pollen ute. Blir jag förkyld så är jag numer helt täppt och får inte ut något alls.
    Okej.. men behöver jag inte en sån där "vattenkanna" för näsan då? :P  Jag har havssalt vatten med aloevera i närspray-form. Tror du det är något att testa annars? 
Svar på tråden Blir galen snart på rinnande snor!