Inlägg från: SchaefferBoy |Visa alla inlägg
  • SchaefferBoy

Fula män som enbart raggar på snyggingar och sen blir bittra.

Anonym (Pia) skrev 2014-06-08 18:08:41 följande:

Att asiatiska kvinnor skulle vara snyggare än svenskor håller jag inte med om alls.
    Asiatiska tjejer brukar oftast vara mindre men det är en annan grej.
    Finns skönheter inom alla människoraser.

Män som blir bittra på svenska tjejer brukar ju trösta sig med att de asiatiska tjejerna är finare och kvinnligare men i själva verket ligger felet hos mannen (han uppfyller inte de manliga kriterierna i svenska mått mätt för att få en svensk kvinna).

Tur att det är lätt att få asiatiska kvinnor. Så fort en svensk fin man med kulmage visar sig så finns där en trogen lojal 23-25-åring just för honom som han kan dela hela livet med! Svenska män är turligen inte förpassade att ragga på 50 åriga blekfeta svenskor.

Det finns dolda värden också. Rent objektiv dolda värden som kapital. De flesta kvinnor jag träffar 30-35 år gamla har 0 ackumulerat kapital. 0 = Lyxfällan-kandidater. Tack men hejdå brukar jag säga om kvinnan inte är exceptionellt vacker+ödmjuk/trevlig osv. Själv hade jag fixat ett boende värt 1 mille innan jag blev 30 (fullbetalt). Ett tiotal år till så kan en snygg 20-årig vacker asiatisk tjej få uppehåll i Sverige och bo med mig i min villa och sänghalmen kommer gå varm i många år. HaHa.
Svar på tråden Fula män som enbart raggar på snyggingar och sen blir bittra.