Inlägg från: Isbit |Visa alla inlägg
  • Isbit

Jag fattar inte hatet mot SD

Jag förstår inte varför man kallar SD rasistiskt.

Är det för att man vill stoppa invandringen?

Alltså jag undrar seriöst, är inte så insatt *skäms*

Ni som inte gillar SD, vill ni ha in fler invandrare/flyktingar (whatever) i Sverige?

Är det de hela "bråket" handlar om?

• Svar på tråden Jag fattar inte hatet mot SD
  • Isbit
    Spritt skrev 2014-05-26 08:18:50 följande:
    Ett exempel.

Nationella Fronten gör uttalanden som att ebolaviruset ska lösa invandrarpolitiken. Rent omänskliga hemska uttalanden. NF sponsrar också SD med pengar. 

SD applåderar när NF tar mark. Den som kan läsa mellan raderna ser till vart SDs egentliga åsikter finns och inte litar blint på deras fina marknadsföring för att locka väljare. 
    Ja jag är alltså inte insatt i detta så jag fattar inte vad du menar.

en enkel fråga: Vill motståndare ha in fler invandrare i Sverige?
  • Isbit
    Spritt skrev 2014-05-26 08:22:27 följande:
    Läser man på lite så ser man att SD är sponsrade av riktigt främlingsfientliga partier. SD applåderade när Nationella Fronten hade tagit mark utomlands. NF gör uttalanden som är rent omänskliga och rasistiska. 

Varför applåderar SD till ett sånt parti om man inte håller med dem? 

Man får inte lite blint på alla fina ord som ett parti skriver för att locka väljare. Det gör ju alla partier. Man får titta på vad partiet verkligen gör och vilka de sympatiserar med. 
    Men känner du att du vill ha in fler invandrare till Sverige?
  • Isbit
    Morsan 027 skrev 2014-05-26 08:28:31 följande:
    Tycker att frågan borde vara om DU vill ha in fler invandrare till Sverige ,TS?

Många som röstar på SD ser inte på sig själva som rasister. Därmed inte sagt att det stämmer med verkligheten.
    SD ser minskad/begränsad invandring som ett slags "quickfix" för att lösa alla problem.
    Nej det vill jag inte.

Jag hatar heller inte muslimer osv men dom har ju ett eget land. Vi kan inte ta hand om alla.
  • Isbit

Jag förstår inte hur alla kan vara så positiva till större invandring.

Mer våldtäkter, mer hedersmord, dom tar inte seden dit dom kommer men om vi kommer dit så fan ska vi ta seden dit vi kommer annars blir vi stenade till döds, det slutar med att dom fortsätter sitt jävla krig o bråk - HÄR!

• Isbit

"Av politiker som vill förbjuda abort, fösa tillbaka kvinnorna till hemmen, införa dödsstraff och stänga gränserna"
    www.st.nu/opinion/ledare/en-svart-dag-for-europa

Förbjuda abort ville dom väl inte riktigt men visst. Använd skydd så behöver man inte oroa sig.
    Kvinnor till hemmen- JAA gärna för mig. Jag älskar att vara hemma.
    Dödstraff- OOOJAAA
    Stänga gränser -JA varför inte. Man kan inte blanda för mkt kulturer. Då blir det krig

• Isbit
    cayolin skrev 2014-05-26 09:38:01 följande:
    Jaså? ett barn är två veckor ifrån att kunna leva utan sin mammas mage efter 20 v. 

Vid 18 veckor kan ett foster greppa, blinka och röra munnen. JAg gissar på att en så otroligt kunnig morsa vet hur en sådan abort går till? 

De drar ut fostret genom att slita ut fostret, som hjälpmedel? en pincett och en kyrett.
    Jo så kanske dom gör men fostret dör i magen innan man börjar en abort.
  • Isbit

Men är det så att alla som är emot SD vill öka invandringen?

• Isbit

Jag håller nog med sd i invandringsfrågan. Många problem uppkommer pga invandrarna.

• Isbit

Men Sverige har inte plats eller resurser för alla muslimer som bråkar i sina egna länder

Svar på tråden Jag fattar inte hatet mot SD